#1 Skrevet Juni 2, 2012 Hei... Hadde turboras på min passat 130hk tdi. En kompis av en kompis hadde en større turbo liggende, så da kjøpte jeg denne... heh... Men i ettertid kom jeg til å tenke på om dette kan skape noen problemer, eller om det er bare å hive den på, tute og kjøre... Mulig jeg bør nevne at bilen muligens et chippet, om det skulle ha noe å si Og siden jeg har null peil på dette så håper jeg noen kan gi meg et svar på dette.. Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2012 Du må nok chippe bilen din på ny med ny størrelse på turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2012 Du må nok chippe bilen din på ny med ny størrelse på turbo. ...for å få noen potensiell effektøkning. Normalt er det null stress å kjøre med hakket større eller hakket mindre turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...