Noen som vet hvor man får kjøpt "lancia" panser til Golf MK2

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få kjøpt slikt panser?

556936_450611168286549_100000130081223_1

mad_1353_e0405_29550096.jpg

img_0465_bb351_25016355.jpg

Sto noe om på vortex at det ble solgt ferdige slike panser i tyskland, men ingen linker.

 

Kunne tenkt meg slikt på min Rallye tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første jeg tenkte på:

4909503995_6c29b2338b.jpg

 

Så veldig likt ut mtp form og luftinga..

 

edit: så du skrev lancia i tittelen først nå :) på tide å legge seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er jo et slikt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kjøpe deg et Integrale-panser, skjære ut og modifisere og få det til å passe til Golfen din. Det er dessverre ikke noe du får kjøpt fra butikk, for den du linker til har custom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kjøpe deg et Integrale-panser, skjære ut og modifisere og få det til å passe til Golfen din. Det er dessverre ikke noe du får kjøpt fra butikk, for den du linker til har custom:)

 

Vet at den har custom, men i tråden på vortex stod det at det var et firma som solgte slike ferdig ombygd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I denne tråden ser du at det er custom...

 

Vet at den har custom, men i tråden på vortex stod det at det var et firma som solgte slike ferdig ombygd :)

 

:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De Lanciastyle panser er så nice også!

 

Har glasfiberpanser i Sportquattrolook liggene. Skrit ut :)

 

Du kan jo spør på rallyegolf forumet i tyskland. tror der er 1 eller 2 med denne pansern.

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal få forklart meg bedre jeg? Jeg vet godt at panseret på den røde her bygget om fra en lancia, det JEG lurer på er om det er mulig å få kjøpt ferdig bygget om.

 

Jeg vil altså ikkje kjøpe et orginalt Lanciapanser. Jeg vil heller ikke bygge om mitt panser, men kjøpe det ferdig.

På tråden om den bilen jeg har lagt ut bilder av, står der at det skal være mulig å kjøpe det ferdig ombygd. Der er ingen mer info om dette firmaet som selger dem ferdig ombygd, og derfor spør jeg om noen vet om det her.

 

Forklarer jeg meg helt uforståelig ?

 

Oppsumering: jeg vet det er et ombygd panser som er på den aktuelle bilen, JEG vil kjøpe et som er ferdig ombygd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De Lanciastyle panser er så nice også!

 

Har glasfiberpanser i Sportquattrolook liggene. Skrit ut :)

 

Du kan jo spør på rallyegolf forumet i tyskland. tror der er 1 eller 2 med denne pansern.

 

- sendt fra telefonen -

 

Har du link til det du har liggende, og link til det Tyske forumet?

 

Kan lite med tysk, så om du vet hva det jeg spørr om er på tysk så post gjerne det også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du spurt i tråden som du har funnet da? Eventuelt legge med en link sånn at andre kan lese tråden også, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til det du har liggende, og link til det Tyske forumet?

 

Kan lite med tysk, så om du vet hva det jeg spørr om er på tysk så post gjerne det også :)

 

http://www.rallye-golf.info/

 

Sehr geehrte Forengemeinde,

 

ich bin ein neues Mitglied und habe direkt eine wichtige Frage. Ein Grund, warum ich mich hier angemeldet habe.

 

Ich bin auf der Suche nach einer deutschen Firma die die berüchtigten Lancia Delta Integrale Motorhauben herstellt und verkauft.

 

In einem amerikanischen Forum habe ich etwas davon gelesen, dass diese für den Golf zwei in Deutschland von einer Firma hergestellt werden.

 

Ich bin dankbar über jede Antwort. Auch gerne in Englisch.

 

Viele Grüsse aus Norwegen

Adrian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker det var flere engelske firmaer som solgte disse i glassfiber på 90-tallet. Dessverre er det eneste firmanavnet jeg husker som hadde dem R&A Design. Passformen på deres produkter var så som så. Den mest vanlige spøken når noen spurte om webadressen dems var at det var http://www.does-not-fit.com. De er heldigvis konk nå. Hadde fanger fra dem på min Polo Classic

 

Mulig firmaet som kalte seg VW Sport også hadde dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Letet sjøl etter en slik en en gang i "Rallye-tiden" min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er blitt diskutert på rallye forumet tidligere. En kar fra Makedonia har nettopp laga et slikt selv da han ikke klarte å finne ferdig laga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke den Sören.. Den er fra Bulgaria ser det ut som..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke den Sören.. Den er fra Bulgaria ser det ut som..

 

Jeg postet samtidig som du. Skulle bare vise den der jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme karen jeg snakker om, han fra Makedonia.. Hyggelig fyr :)

 

Slik ser det ut på "innsiden".

 

IMAG0511.jpg

 

IMAG0512.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt eg. Kanskje noen har laget slik i glassfiber ala de horrible evoscoopene som var på alt en gang i tiden ? Skulle tro at de med vanlig delta fusket litt også av og til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.