#1 Skrevet Juni 3, 2012 (endret) Hei. Hadde bilen inne på service, og fikk liste med en del problemer tilbake.. Bl.a står det på gjennomgangslista; "Begge bakaselforinger er sluppet i innfesting". Samtidig med dette merket jeg nå et par uker etter at jeg la om, at høyre sommerdekk har blitt voldsomt slitt i forhold til venstre. Disse hadde riktignok begge gått ca 10000km, og viste en del slitasje, men forskjellen er såpass stor, at jeg begynner å mistenke at dette kan ha sammenheng med foringene? Er jeg inne på noe, eller på bærtur?? I samme åndedrag; er disse foringene noe en amatørmekker kan fikse selv, eller må proffe folk ta tak i dette? Isåfall; hva må man regne med å punge ut med for en slik jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2012 Det er absolutt en sammenheng med foringene og dekkslitasjen. Jeg kan ikke svare på om du kan reparere det selv, jeg vet ikke hvor omfattende jobb det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2012 Det er ikke den værste jobben å gjøre selv om du kan å skru litt Ved bytte av disse, må du også ta firehjulsmåling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...