#1 Skrevet Juni 3, 2012 (endret) Hei, har solgt b5'en min å skal levere den imorgen, fant ut nå at bakseteryggen ikke går i lås. Noen som har vert borti det før? kan slå ryggen inn så mye jeg vill uten at den går i lås. Hjelp! Er en a4 b5 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2012 Det er nok bare en justeringssak. Om det er likt som på B4 (noe jeg gjetter at det er) så er det frem men en unbrako og 17mm fastnøkkel, løsne mutteren på "bolten" som sitter ved låsemekanismen, og justere denne så mekanismen går i lås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2012 Det er nok bare en justeringssak. Om det er likt som på B4 (noe jeg gjetter at det er) så er det frem men en unbrako og 17mm fastnøkkel, løsne mutteren på "bolten" som sitter ved låsemekanismen, og justere denne så mekanismen går i lås. Stemmer det, var vist bare en justering Case closed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...