#1 Skrevet April 21, 2005 Noen som hvet hvordan man skal dra til toppdekslet på Audi 80 2,0s, rekkefølge, moment ol.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 Fant dette i Autohidden: Steg 1: 40 Nm Steg 2: 60 Nm Steg 3: 180° 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 Dette er tiltrekking av toppen - ikke toppdeksel ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Ah, selvfølgelig Tenkte med en gang på selve toppen når jeg så ordene "rekkefølge" og "moment".. Camshaft : Rocker cover : 10 Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 Er det ikke ca lika mange skuer i toppdekslet også da, kan vel ikke bli mye feil hvis man strammer etter dette mønstet? Momentet er det vel ikke så veldig viktig som jeg forstår på en kar jeg snakket med i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...