#1 Skrevet Juni 3, 2012 (endret) 1991 Audi S2 Coupe 3B KM: 210000. En av Norges mest gjennomførte gateregistrerte S2er vurderes solgt grunnet familieforøkelse. Denne bilen er påkostet store summer. Jeg kjøpte bilen i høsten 05 og bilen har fått mye kjærlighet fra meg. Bilen har blitt bygt av undertegnede i samarbeid med ES Tuning i Trondheim. Målet med denne bilen var å få en S2 som har ALT. Ytelser, eksteriør, interiør og understell er helt optimalt og gjør bilen perfekt til både bane, utstilling eller som gateracer. Byggepris inkludert kjøpesum kommer opp mot 500.000. Jeg har forsøkt å skrive en specliste, men det er nok helt sikkert ting jeg har glemt, da det er fint lite som ikke er byttet ut. Bilen har vært vokset ofte og har stått lagret inne i tørr garasje når den ikke har vært i bruk. Ikke vinterkjørt siden hellakkering i 2006. Samtlige foringer og ledd i understellet er byttet for under 2000km siden og alle tempraturfølere ble byttet nå i vinter. Om du er på jakt etter en ferdig bil til treffsesongen i sommer så er det mye å spare her, kontra å bygge fra grunn av selv. Motor har gått ca. 10.000km etter bygging. Bilen leveres nyvokset. Tlf: 90516441 Slå på tråden for en hyggelig bilprat om du er interessert. Bilen står i Ørsta på Sunnmøre. Klubb pris: 230.000 Link til tråd om bilen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24443 Link til Finn annonse:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35282474 EU-OK! Motor: - Turbonetics Super 60 ar81 - Planet KSR grenrør - Stor IC - Portet og frest topp (Autotrim/Tore Topplokk) - Cat cams kamakslinger - 034 snudd innsug - Stål toppakning - H-profil råder - Balansert bunndel - Blybronse råde og veivlager - ARP strekkbolter til toppen - Bosch 044 bensinpumpe - Custom oppheng til turbo m/uniballs - 2x termostatstyrte Setrab 19 raders oljekjølere - Siemens 720cc dyser - MTM Gasswire - Ferrita 3” og 3,5” komplett eksos - 034 radiator - Fjernet ekstraradiator - 3,5 bar mapsensor - Forge resirk ventil - KSR silikon vakumsystem - KSR silikon trykksalnger - 7A Toppdeksel - 2,5” og 3” Ferrita trykkrør - 4” luftmengdemåler - Div. AN koblinger - Custom catchtank - Samtlige pakninger i motor skiftet - Stort KN filter foran innerskjerm - Blitz boostcontroller - Greddy turbotrykks instrument - Innovate LC-1 bredbåndslambda m/instrument - Magnecore pluggledninger - MSD 6A coil - 11mm rotor - Eksosbandasje + div varmeisolering Drivverk: - 01E girkasse - 034 shortshift - Sachs race engineering trykkplate - Helix 5 puck sinterlamell Understell: - Komplett pulverlakkert i sølv og rødt - Custom motor, gir og diff fester i dreiet alu - 034 aluforinger i traverser - 034 Delrinforinger i bærebruer og bakdiff - 034 fjørbeinslager - Whiteline justerbart stab.stag bak - KW Inoxline var. 2 Bremser: - Audi R8 365x34mm med 8 pot kaliper foran - BMW 328x24mm med S6 kaliper og EBC yellowstuff klosser bak - Custom CNC freste og pulverlakkerte braketter Felger og dekk: - LM Replica 18x8” et35 - BCT 225/40/18 - FK 15mm skrudde spacere - Interiør: - RS2 stoler foran - Baksete fra 96 mod S2 (finere enn 91 mod) - S2 logo på stoffmatter - Schroth 4-punktseler - Aktiv 10” sub - Pioneer høytalere i orginale hull - Pioneer CD-spiller - Girkule fra RS4 Karroseri: - Lakkert helt ned - Orginal basefarge med sølv flakes for metalliceffekt - 8 lag klarlakk - PVC beskyttede kanaler - Valsede hjulbuer - RS2 hovedlys - Rød klarlakk på baklys - Øyelokk - Sort grill - Fjernet emblemer Mangler: - Den velkjente skrapingen mellom 1 og 2 gir ved rask giring. (Synchringer, kassen fungerer fint ellers) - Instrument til vanntemp defekt - Vann under pakning i takluke - Noen små sprekker mellom luftinntakene i fronten. - Vakumlekasje til bakdiff (blir fikset før salg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2012 (endret) Bump! Lagt til etter 2 dager 8 timer: Solgt! Tråd kan stenges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...