#1 Skrevet Juni 4, 2012 (endret) Har 4 stempler og råder liggende jeg ikke trenger lengre. Skulle være yppelig for en som vil bygge en 4 syl motor. Stempler og råder er brukt ca 350L E85 Har stått i 3B motoren min, 81.5mm mener jeg det var. Prisantydning: 3500. Mottatt bud på 2850 ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2012 Dette må vel være noe for 16vT gutta Husker du komp og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2012 Det husker jeg desverre ikke. åssen kan jeg finne ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2012 Det smarteste er vel å knipse et nærbilde av toppen av stemplene? 144 standard dim råder? Kan være lurt å oppgi merke på stempler og råder hvis noen vil supplere med ett til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2012 Tok noen bilder nå her, bilder sier mere enn 1000 ord sier de:P Er 144mm Råder ja,ukjent merke. Stemplene er JE som det står øverst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2012 tok du ikkje med bilde av det femte? Ikkje rulla mange kilometer dei der, løp å kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2012 tok du ikkje med bilde av det femte? Ikkje rulla mange kilometer dei der, løp å kjøp hehe:P ligger bilde av det femte på prosjekttråden min:P Det femte er ikke til salgs:) må ha ett minne fra første raset vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2012 Bumpii:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2012 Bumpii:) ingen som har rast til nå i sommer:P?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2012 Hadde du funnet ut hvilke råder det er kan jeg være interessert i de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2012 (endret) jeg skal prøve å finne ut av det:) Lagt til etter 2 dager 20 timer: jeg skal prøve å finne ut av det:) Forje eier sa stempler og råder var handla av KRB som ei pakke:) Lagt til etter 3 dager 9 timer: Bud mottatt på 2850 ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2012 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...