#1 Skrevet Juni 4, 2012 ;)hei siden jeg har vært borte en god stund, bare lurer fines tour the mjøsa enda. tenkte og ta en tur om det fantes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2012 Ikke Tour de Mjøsa, dessverre, men det er dette treffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2012 Men nå skal det sies at det fortsatt arrangeres 3 treff i sesongen Mjøstreffet 28.- 29. juli er neste på lista ja, og så kommer det et i august/september. Mer info om siste treffet kommer etter neste styremøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2012 Grunnen til jeg lurte var bare at jeg var med og startet det, og mirer med så artig det var med og starte opp dette og alle sponsorene vi hadde. og da det var 107 biler på Vikingskipet. Synd det er borte da, har tenkt på det i 5 år buuuu he he he he ja ja synd det blei borte da, håpet liksom navnet skulle bli en tradisjon vi som startet det opp likt som 1 mai rund mjøsa med mc. så alle veit hva det var og hva mjøsa lokkal lag sto for men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...