#1 Skrevet Juni 4, 2012 Gti eksos selges. fant ut at jeg skulle ha annen eksos på Golfen så da er denne tilsalgs. Passer ihverfall forhjulsdrevne Mk6, Gtd, hvis R-line, må diffusor moddes. 1600,- eller bud. Bare å sende pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Ingen som vil ha Gti eksos? Bare å komme med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2012 1400,-? Evt. Bud ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 Bildet vises ikke her hos meg? Et eller to utblås (en på hver side)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Solgt Faen, skulle hatt denna jeg da vett trudde du hadde solgt den for lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2012 Denne potta har jeg "kjøpt", men jeg sliter med å komme i kontakt med Sindre. Har sendt PM, SMS og ringt, men får ikke svar. Skulle veldig gjerne kommet i kontakt med selger, da det nå er tid for litt biljobbing igjen etter en lang sommer med stort sett bare kjøring. Hvis Sindre eller noen som kjenner ham og har gjevnlig kontakt med ham, ser dette så sett meg gjerne i forbindelse med ham. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2012 Da her jeg fått bekreftet det jeg fryktet. På tross av avtale om handel, så er bakpotta solgt til en annen. Skuffende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...