#1 Skrevet Juni 4, 2012 God dag. Jeg har en A4 B8 som inntil forrige eier lot nøkkelen ruste fast i låsen var avtagbart. Har lest om at en kan borre ut løsesylinderen, og fjerne denne. Er dette rett fram, eller er det noen spesiell størrelse en bør bruke, event ikke bør bruke? Er det noe spesiell legering/herding som gjør det vanskelig å borre? Går det an å sette i ny låsesylinder etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2012 Har en passat 2008 der forige eier har gjort det samme, på denne får du ikkje løs sylinder og tviler veldig du får det sjølv på din. Eg prøvde lenge og redde denne med masse rustløser, og varme men tilslutt så slapp sylinderen i stedenfor og dro den ut. Eg bestemte meg for at istedenfor at noen kunne stjele kroken lot eg den sitte, og sørget for å sette sylinderen tilbake i låst posisjon. Så nå har eg kun fast kule:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...