Passat TDK Syncro selges billig fort!

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min 90" mod Passat Syncro. Dette er egentlig en G60 syncro, men byttet motor til TDK.

Jeg selger denne billig for 10 000kr nå før 17 juni til førstemann, grunn til reise å jeg ikke får tid til å skru selv.

Grunnen til lav pris er fordi den skulle vært eu godkjent i mai, det som må gjøres er å bytte brekkvaiere som følger med, og tette noen hull i kanalene etter rust på grunn av de orginale skjørtene.

 

Jeg har den siste måneden kostet på bilen over 5000kr i deler på coilovere, brekkvaiere, bremseskiver og klosser bak. Coiloverene og bremsene er allerede bytta. 17" sommerfelgene med slitte dekk følger med og G60 felgene med piggfri dekk sitter på. Har både brede og tynne dørlister til bilen, men på de brede listene med skjermbreddere mangler høyere frem list/skjermbredder.

 

Det jeg har gjort med bilen er å montere Golf 3 skinn seter fremme, passat b4 skinnseter bak, In pro linselykter, passat b4 fanger fremme og bak med toledo leppe fremme, koble parklys i blinklysa på lyktene og blink i fangeren sammen med grøftlys.

 

Det er litt forskjellig feil som bør fikses på bilen, det største er vel at motoren er ganske sliten å bruker vann, men ny tdk motor som er i god stand følger med, syncro kassa følger med da TDI kasse sitter montert i bilen nå. Dørhåndtak førerside har detti av, mulig jeg får fikset dette før salg.

Vindusheis passasjerside må byttes, denne kan følge med da jeg bare må få henta den nye brukte.

Det er det jeg kommer på i farten.

 

10 000kr er laveste jeg går for å kvitte meg med denne, hvis ikke får den vente til jeg er tilbake å jeg godkjenner den selv, da blir prisen en helt annen.

Betalte selv 10 000kr for denne i fjord høst.

 

Ring eller send SMS på 41 76 86 08 ved interesse eller send en pm her.

 

Litt bilder

 

IMG_0531.jpg

IMG_0582.jpg

IMG_0561.jpg

IMG_0533.jpg

IMG_0532.jpg

IMG_0342.jpg

IMG_0343.jpg

IMG_0344.jpg

IMG_0345.jpg

IMG_0347.jpg

IMG_0350.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interesserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er denne godkjent med tdk motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men å godkjenne den bør ikke være noe problem med halve effekten av g60 org har. Og tdk er levert i disse karosseriene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, biltrangsynet i norge er ikke helt lett å ha med å gjøre gitt. men den er grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.