erWin Rep håndbøker til Wv Audi på nett nå på Norsk

Anbefalte innlegg

Hvordan får man tilgang til denne siden da ?

Er vel kun for VW merkeverksteder og liknende...eller for alle ?

Tor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må registrere deg og betale lisensen, fra 1 time til 1 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om disse inneholder detaljerte rutiner rundt diagnose? Eller er det som i Elsa hvor det kun refereres til guidet prosedyre ditt og datt..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det virket noe dyrt å bruke....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om disse inneholder detaljerte rutiner rundt diagnose? Eller er det som i Elsa hvor det kun refereres til guidet prosedyre ditt og datt..?

Er step by step med VAS om det hjelper.

Koster litt penger og du må være registrert kunde/forhandler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Step by step inkl verdier/tabeller for koding, koder for login/security access osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er PDF dokumenter, så må det vell gå an og laste ned disse, også hoste de en annen plass slik at andre også får tilgang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er PDF dokumenter, så må det vell gå an og laste ned disse, også hoste de en annen plass slik at andre også får tilgang?

Ja, disse går greit å laste ned og lagre lokalt. Klarer en del på en time, og en haug på 24 timer :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet kvaliteten på disse? Er det noe ala elsawin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn B.

Det vet jeg ikke, så bare på oversikten at det var VAS step by step guide. Du må bare kjøpe deg 1 times rettighet og se over om det er noe intresangt for deg :)

Jeg fikk god hjelp derfra når jeg ettrmonterte cruicekontroll på den gamle B5 en og A6 en min :)

Er PDF filer ja, de er kodet til de timene du har kjøpt og er uleselig etterpå, har prøvd. er PDF S** ett eller annet : klø :

Kjøpte da 1 time leserettigheter. Men går å kjøpe med skriver rettigheter og skrive de ut med en PDF "skriver" og lagre dem lokalt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lagret bare pdf filenene på vanlig måte (printet ikke til pdf fil), og de funker fremdeles fint de.... Mulig det kommer an på hvilken versjon av Acrobat man bruker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.