#1 Skrevet Juni 5, 2012 Hei.. Fattern må bytte lambda sonder på A6 2005 pre facelift.. Er det noen som vet priser på disse i Norge eller evt Utlandet?? Reg nr er VF 63867 Det er begge FØR catalysator han må bytte.. Gjorde nettopp dette på min bil før den blei solgt men der jeg kjøpte mine har de ikke til 2.4 motorer.. Håper noen kan gi noe hint her... Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2012 Fra 45 Euro hos Seekpart24.com, men om det skal være merkenavn som NGK, Bosch, Hella eller VDO, så er det fra ca 90 euro for stykket (pluss moms og frakt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2012 Hei.. Fattern må bytte lambda sonder på A6 2005 pre facelift.. Er det noen som vet priser på disse i Norge eller evt Utlandet?? Reg nr er VF 63867 Det er begge FØR catalysator han må bytte.. Gjorde nettopp dette på min bil før den blei solgt men der jeg kjøpte mine har de ikke til 2.4 motorer.. Håper noen kan gi noe hint her... Mvh Stian Mekonomen har bege,ca stk-1900 kr MECA ca-1500 til 1700kr ser på internet sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2012 Er det bare EN på hans V6 motor?? Altså før cat? og 2 etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2012 Noen motorer har bare lambda før katalysatoren, andre har etter katalysatoren. Uansett har disse Audiene to katalysatorer, så det er enten 2 eller 4 lambdasonder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2012 Ikke ifølge møller!!!! " en foran å to bak katalysatorer, totalt 3 stk" ??!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...