#51 Skrevet Mars 18, 2008 fikk bilen tilbake fra verksted i dag så no er d bare å tut å kjør :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 2, 2008 2003 mod ts-modifisert leketøy for store gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 2, 2008 Pent!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 3, 2008 her er min bil henta den på torsdag så røyk vannpumpa på fredag Så bilen din på sykehuset her om dagen, særdeles pen skute må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 3, 2008 Takker for hyggelig tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 3, 2008 Pen skute Christian,....treffer deg da iblandt på byen ser den ligger/lå ute for salg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 3, 2008 Så bilen din på sykehuset her om dagen, særdeles pen skute må jeg si takk ska du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 10, 2008 Bilen min:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 10, 2008 Allroad er nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 10, 2008 fant et par bilder av bil å felg (19" 235-35-19) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 7, 2009 Har fått ny bil så da må man vell legge inn et bilde. Er en S2 coupe 96mod med Jonus 420 kit: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 12, 2009 Har fått ny bil så da må man vell legge inn et bilde.Er en S2 coupe 96mod med Jonus 420 kit: rock : Sweet! Er passe frekk den spoilern bak! Min bil: Audi S6 Avant, 96 mod. 2,2 m/chip Hils på Svart'n: Beklager dårlig kvalitet på bildet. Kommer nye bilder da jeg har fått lakket og herjet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) Slenge ut av mine jeg også da A4'en Elsker typ44 Min 6.typ 44 Og min 4.typ 44 som er ett langtidsprosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 12, 2009 dette er da tralla mi.. karnsje litt vel senket for veiene i namdalen men er heldigvis justerbart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 12, 2009 Sweet! Er passe frekk den spoilern bak! Min bil: Audi S6 Avant, 96 mod. 2,2 m/chip Fin s6: vinke : Hmmm... Ja synes den passer bilen selv også men tror den ryker når jeg kommer hjem igjen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 7, 2009 må vell legge ut bilder av min gamle passat (solgt i august 08) og min nye A6, samt mc`n. Sykkelen er forresten tilsalgs om noen ønsker å kjøpe den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 8, 2009 Må legge ut noen bilder av bilene mine jeg å da! Først ut er min 1979 mod Derby. Den står nå i 1000 biter. Har akkurat begynt å skråpe tectyl og understellsmasse..Skal ned til bart metall, for så å få en skikkelig makeover med TDi motor, BBS RS, Polo 6n understell, fullt skinninteriør osv osv.. Så har vi jettan min! Det er en 1991 modell, som jeg har lakkert selv. Da lakken ikke ble helt slik jeg hadde sett for meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med denne enda. Siden jeg har en softspot for Rat look stilen så måtte jeg kjøpe denne da jeg kom over den. Det er en 86 modell Golf II som nylig er innkjøpt. Denne er på vei oppover til meg, og skal godkjennes, få på skilt og justerbart og bredda stålfelger (8,5 x 14") og litt annet småtteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 8, 2009 Såg ut som et artig prosjekt den G2'n Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 9, 2009 Ja, tror den blir morsom den ja! Er jo bare en original 1.8 sport, men jeg skal jo bare bruke den til å skli runder i kirkegata med uansett så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 21, 2009 Var å tok noen bilder en kveld:o legger ut et av dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 21, 2009 (endret) Vært en tur innom Photoshop også ser jeg ...... 1.8.... Eller har du tatt av merkene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 21, 2009 Vært en tur innom Photoshop også ser jeg ...... 1.8.... Eller har du tatt av merkene ? bytta bil:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 24, 2009 Må jo nesten legge ut noen bilder av bilen min også. Har kjøpt inn nye felger for sesongen. Skal EU-godkjennes til uka, slik at jeg får henta ut skilta. Men det viste seg at demperen foran på høyre side var defekt, så nå står bilen på et vanlig senkesett som jeg hadde liggende. Så den er veldig høy nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 9, 2009 må nesten legg ut noen jeg å. audi qoupe quattro 1991mod 2,3e 20v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 12, 2009 Audi A6 - 2,4 V6 - famcar:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...