#1 Skrevet April 21, 2005 har ikke kosta på Jettan et bilde enda.. får se om den er verdt d men kom med bilder av bilene deres.. så vet vi om vi møter et medlem etter veiene sånn så audin ut når jeg fikk den nå er den i hundre deler.. men har et rumpebilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 detta er biln min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 Må vel lægg ut nå gammel-bilda tå S6'n æ da... Sia æ itj finn Digitalkameraet enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Bilder av min. Spoilern blir bytta om noen dager til en R32 fanger pga. visse destruktive dumper i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2005 hadde lite å gjøre så da ble jattan inkludert i familien men kan dere andre se til å legge ut bilder?!?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2005 Hei, her er min Audi Coupe. Kommer forresten fra Levanger Sykkelen er også min, har ikke kortet for bil enda, så ser dere den sykkelen på veien, så må dere hilse http://www.motorfreaks.net/galleri/displayimage.php?album=9&pos=6 http://www.motorfreaks.net/galleri/displayimage.php?album=9&pos=3 http://www.motorfreaks.net/galleri/displayimage.php?album=9&pos=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2005 *hjelpe-hjelpe* Fin bil...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2005 Takk for hjelpa og kommentaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2005 Va du på Street Meet på lørdag?? Møtt Anders, Hallvar & Torgeir dr. Hyggeli å møtes hvertfall. Håpe at vi kainn ta lokallagsmøte ganske snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2005 Ein av bilan min! Hallvar ha lagt dein ut fer mæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2005 D her e ein av roy sine bila ja! hainn har førr mag bila faktisk! " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2005 Må vel legge ut et bilde jeg også da. Vet ikke om jeg skal være med i Nord-trøndelag eller trondheim lokallag. Er fra Meråker, så det blir jo nærmere med trondheim da. Men kan jo dukke opp i nord-trøndelag også Har fått i meg Jetta GLI front og bak nå, men har ikke fått den lakkert og montert når bildene ble tatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2005 den va no strøken på bildan å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2005 Pen bil du har der Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2005 Hallvar Joda. Den er ikke helt strøken da men. Har ikke råd til hel lakkering enda. Men skal lakkere fram fangeren og jetta GLi settet som jeg har liggende nå. Anders Takk for den du. Må slenge ut noen bilder av bilen med r32 front også da. Så jeg får se hvordan det ble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 26, 2005 Det skal jeg så klart gjøre. Den ligger desverre i Tyskland enda, men den kommer snart i følge importør. ..Eeer så glad i å vente... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 26, 2005 Det skal jeg så klart gjøre.Den ligger desverre i Tyskland enda, men den kommer snart i følge importør. ..Eeer så glad i å vente... Ok. Jeg ble mektig imponert over da jeg bestilte deler. Bestilte fredag, og så kom de på mandag. I fra amerika. Å da hadde de til og med sendt de feil en gang, så de hadde vært innom danmark. Men en helg på deler fra amerika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 26, 2005 Dæven. Det var rimelig bra. Mulig det går raskere hvis jeg hadde kjøpt gjennom ebay eller noe (mindre mellomledd), men skal jeg være ærlig så vet jeg ikke hvor mye man må betale i toll og hvordan man gjør de tinga, så jeg droppa det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 28, 2005 Legg ut deinn nye frontrute-stripa æ da. Tar me orginal'n på treffet i kveill, så dåkk får sjå. D vil bli trøkt opp på gjennomsiktig tape. Sånn at d e muli å sjå gjennom dæm lyse fargan. SINNSYKT kult... har sjett eksempel på Dekor&Reklameservice. ca. 250,- pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2007 oppdatere her eller? hehe Competition-20vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2007 e den kjørbar no eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 28, 2007 må kom me min å da, har væl itj lagt ut oinner NT- laget sine bila CQ 20v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 28, 2007 Jau,vørri bilde av dein før men! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2007 Mine biler....86mod Audi 100 CS quattro (Bruksbilen/AKA Trekkvogna) og 91mod Audi 90 quattro 20v (bilen) Passaten til samboern vises vel også... nå med TD motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2007 Ligger bilder ute fra før av men, får vel slenge ut av nybilen også da:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...