#26 Skrevet November 28, 2007 Legger ved noen bilder av gammelbilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 28, 2007 Går den A6en i Trondheim nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 28, 2007 Hvis det var min du lurte på, så ble den solgt til en fra kristiansund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 30, 2007 Legger ved noen bilder av gammelbilen min... Ikke så lenge siden den ble solgt? Levanger denne gikk før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 30, 2007 Må vel legge inn et bilde av bilen min da Bildet ble tatt i sommer da jeg kjøpte bilen Noen modifikasjoner er blitt gjort Slik som dobbel eksos og xenon grøft lys Noen som har sett meg i Steinkjer området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 1, 2007 Passat -02 3bg Legger ut noen bilder da..Senket 40 mm,xenonkit på nærlys,men er bestilt mer..greit utstyrt ellers. Blir lagt om til 17" vinter på onsdag...15" er fint å kjøre på,men utseende..Satse på 18" til sommern. Gjerne kom med tips til hva som blir pent på en slik.Har bestilt nye baklykter samt spoiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 1, 2007 Håper du ikke har bestilt lexus style baklykter alexander.... det er fyfy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 1, 2007 har nok ikke det...synes de er fyfy selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 1, 2007 Håper du ikke har bestilt lexus style baklykter alexander.... det er fyfy... jeg har bestilt et sett: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 1, 2007 Jan G Krogh: A6`en ble solgt for ca 3 mnd siden. Den gikk på Levanger før ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 1, 2007 Stemmer det.Kjenner igjen denne A6'n nå!Kjørte noen ganger om dagen den ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 1, 2007 Stemmer det.Kjenner igjen denne A6'n nå!Kjørte noen ganger om dagen den ja.. trur det er den bilen som prøvde å henge på meg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 2, 2007 Tror ikke det er samme bilen da nei, for jeg gidder ikke å prøve å henge på noen. Er ikke akkurat noen sportsmaskin... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 13, 2008 Var ut og tok noen bilder i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 13, 2008 Det ble handlet nye lykter,men vet ikke om jeg liker de enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 13, 2008 Ser bra ut dette Felgene der passer bra på passat, ble pent med xenon! Ser ut som du trenger en liten polering, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 13, 2008 ehm,ja.skal ta en runde når våren kommer nærmere.regner med å komme på havna å handle litt av deg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 13, 2008 Lyst på sånn karroseri selv også, peneste passaten! Gjør det, så skal du få noen tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 15, 2008 her er min bil henta den på torsdag så røyk vannpumpa på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 15, 2008 Var ut og tok noen bilder i dag.. Fin Passat. Kledde felgene bra. Vet ikke helt om jeg likte de baklyktene. Kanskje et spørsmpl om tilvenning? En vask, litt polering og en anelse senk, så er du klar for sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 16, 2008 her er min bil henta den på torsdag så røyk vannpumpa på fredag Er dette den A6'n med CSR styling? Hvor blir denne å se i tiden framover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 16, 2008 ja d e den med csr...... på veien å ikke på verksted....... sa at den skulle være klar før påsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 16, 2008 Da MÅ vi få til et treff i påska... MÅ bare se denne bilen... Ser på profilbildet at du har parkert den hos Sannan Bil, så jeg regner med at den kan sees på Steinkjer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 16, 2008 den bli å se på steinkjer i påska vis d ikke er glatt har satt på sommer dekk sjø....... va litt tam med 16" vinter dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 16, 2008 Hehe... sant sant... Hvor i Steinkjer holder du til? Jeg tenkte meg nedover på byen en dag til uka, men vet ikke om det blir i morgen eller på tirsdag ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...