Nord-Trøndelag:Bilder av bilene våre :)

Anbefalte innlegg

Har skjedd endel med bilen min siden jeg kjøpte den så jeg kan vell legge ut et nytt bilde: rolleyes

4575_1107047769937_1639089243_240560_7481302_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får gi mitt bidrag jeg også :)

Familiebilen : 1997 A6 1.9TDI.

Rimelig basic verson , men har Klima og Cruisekontroll utover standard utrustning :)

18" S8 Avusfelger , og sort skinninteriør fra 1992mod V8

IMG_0840Medium.jpg

IMG_0837Large.jpg

Kosebil : 1991 Audi 90 quattro 20V , S2 understell og motor , 034 Justerbart stabstag , Gulekoni , 16" BBS (V8 felger) +++

IMG_0764Medium.jpg

IMG_0748Large.jpg

Kosebil : 1997 Audi S6 Plus Sedan

Trolig den eneste i landet , og en av de totalt 97stk produsert av quattro GmbH:)

4.2 V8 326hk , 01E 6Trinns manuell , Lyst nappa skinn , 323mm bremser , 255/50-17" alt orginalt fra quattro GmbH :)

Bilde111Large.jpg

Bilde113Large.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lika Kosebiln dinj:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par nye bilder av "vidkun", min bruksbil :)

DSC_0008.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0039-1.jpg

DSC_0047.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0019.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt 200`n???

Skuffende Hallvar :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt 200`n???

Skuffende Hallvar :D

Den gikk nok til en annen audientusiast i lokalmiljøet. ;)

Synes det er greit nok med CQ jeg :) Potensiale i de og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2002 Audi A6 tdi. Mørkegrønn. Kan ses på Steinkjer med jevne mellomrom (har et lite audi-fadder-barn der, serru), Namsos (når jeg absolutt må), men i hovedsak i Osen (i sjøsprøyt og nordavind).

Med familieforøkelse var dette bilen for oss denne gang! Blir det mange avleggere som kommer med åra, så står Q7 øverst på ønskelista mi ;)

CIMG3117.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1998 2.4 Quattro TipTronic Lim på Stjørdal. Skal selge denne, har kjøpt A4 2.0 TDI S-line 2009 modell som jeg må få tatt noen bilder av en dag.

3795649881_8731523087_o.jpg

3680379933_399ef22c37_o.jpg

3680456649_6078b7c124_o.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1998 2.4 Quattro TipTronic Lim på Stjørdal. Skal selge denne, har kjøpt A4 2.0 TDI S-line 2009 modell som jeg må få tatt noen bilder av en dag.

Enda en fra stjødal her og ja? Får slenge ut noen bilder av A4'en din så jeg får se om jeg har sett den :)

Oppdaterte bilde av min da den har forandret seg litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye ute og kjører for tida Marius? Synes jeg ser bila di nesten hver gang jeg er ute og kjører en tur ;)

Sist observert ikke så langt unna fjellhallen, ved Øverlands Minde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bilder ute fra før av men, får vel slenge ut av nybilen også da:o

audin3.jpg

Ser det er ES-Tuning reklame på bila, har du noe erfaring med de? Vurderer sterkt å dra innom de og høre om de kan fikse opp i fuskinga i A6'n min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye ute og kjører for tida Marius? Synes jeg ser bila di nesten hver gang jeg er ute og kjører en tur ;)

Sist observert ikke så langt unna fjellhallen, ved Øverlands Minde :P

Kan nok stemme det. Skulle til Trondheim på lokaltreff idag :) Du som kjørte sort B8 med sota ruter?

Ser det er ES-Tuning reklame på bila, har du noe erfaring med de? Vurderer sterkt å dra innom de og høre om de kan fikse opp i fuskinga i A6'n min.

Jeg har meget god erfaring med ES. Men de er ikke alltid så glad i feilsøking da. Men skader ikke og høre med de :) Julie er jo medlem her på forumet også da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok stemme det. Skulle til Trondheim på lokaltreff idag :) Du som kjørte sort B8 med sota ruter?

Dama som kjørte faktisk (var i bryllup i går :P ), men det var nok den du så ja.

Bare helt standard S-Line foreløpig, så får man se hva som skjer utover. Synes de ser veldig smooth ut i utgangspunktet, så kommer ant. ikke til å mod'e den noe særlig med det første.

Jeg har meget god erfaring med ES. Men de er ikke alltid så glad i feilsøking da. Men skader ikke og høre med de :) Julie er jo medlem her på forumet også da.

Har sendt de en mail, men de har visstnok hatt ferie til i dag, så det spørs når jeg får svar (tok ganske lang tid sist, men det er mulig de hadde ferie da også). Vurderer å kjøre innom en tur i morgen bare for å høre med de, kanskje spotter de fort feilen når de opplever hvordan fuskingen skjer selv.

Update: Da har jeg snakket med Julie på telefonen og booket time til neste mandag :)

Update2: Etter en samtale med Møller har de gått med på å fortsette å feilsøke og rette bilen kostnadsfritt pga feildiagnose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute på en photoshoot med den nye A4'n i dag.

Bildesettet er vedlagt (del 1/2)

3812415999_9f71f2592e_o.jpg

3812382243_2a2e372c92_o.jpg

3813309162_6984d9c793_o.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildesett 2/2

: eek :

:tilber:

I am speechless.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får gi mitt bidrag jeg også :)

Familiebilen : 1997 A6 1.9TDI.

Rimelig basic verson , men har Klima og Cruisekontroll utover standard utrustning :)

18" S8 Avusfelger , og sort skinninteriør fra 1992mod V8

IMG_0840Medium.jpg

Dæven, var egentlig ikke mer som skulle til heller. :o Så meget bra ut!

Marion: en Q7 er da ikke spesielt mye større enn en A6...

Ellers har jeg ikke sett stort annet enn styla 240 og en litt uheldig sølv-Passat 3BG her i Levanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det var på tide å legge inn et par bilder av vogna mi å da...;)

DSC00574.jpg

DSC00558.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, var egentlig ikke mer som skulle til heller. :o Så meget bra ut!

Marion: en Q7 er da ikke spesielt mye større enn en A6...

Ellers har jeg ikke sett stort annet enn styla 240 og en litt uheldig sølv-Passat 3BG her i Levanger.

Jeg vil tro det er litt bedre plass i en Q7 med 7 seter enn om du setter inn to ekstra i en A6?

Ellers er det kanskje en unnskyldning til å få oppfylt en av mine bildrømmer? : rolleyes

Er jo ikke akkurat vonde å hvile øya på disse Q7'ene da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 1987 modell VW Golf CL med symaskinmotor. :) hehe

Nye felger skal skaffes!

VWgolf2-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.