#76 Skrevet Juni 26, 2009 Har skjedd endel med bilen min siden jeg kjøpte den så jeg kan vell legge ut et nytt bilde: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 26, 2009 (endret) Får gi mitt bidrag jeg også Familiebilen : 1997 A6 1.9TDI. Rimelig basic verson , men har Klima og Cruisekontroll utover standard utrustning 18" S8 Avusfelger , og sort skinninteriør fra 1992mod V8 Kosebil : 1991 Audi 90 quattro 20V , S2 understell og motor , 034 Justerbart stabstag , Gulekoni , 16" BBS (V8 felger) +++ Kosebil : 1997 Audi S6 Plus Sedan Trolig den eneste i landet , og en av de totalt 97stk produsert av quattro GmbH:) 4.2 V8 326hk , 01E 6Trinns manuell , Lyst nappa skinn , 323mm bremser , 255/50-17" alt orginalt fra quattro GmbH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 26, 2009 Lika Kosebiln dinj:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 23, 2009 (endret) Har et par nye bilder av "vidkun", min bruksbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 23, 2009 Solgt 200`n??? Skuffende Hallvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 23, 2009 Solgt 200`n??? Skuffende Hallvar Den gikk nok til en annen audientusiast i lokalmiljøet. Synes det er greit nok med CQ jeg Potensiale i de og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 28, 2009 2002 Audi A6 tdi. Mørkegrønn. Kan ses på Steinkjer med jevne mellomrom (har et lite audi-fadder-barn der, serru), Namsos (når jeg absolutt må), men i hovedsak i Osen (i sjøsprøyt og nordavind). Med familieforøkelse var dette bilen for oss denne gang! Blir det mange avleggere som kommer med åra, så står Q7 øverst på ønskelista mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 6, 2009 1998 2.4 Quattro TipTronic Lim på Stjørdal. Skal selge denne, har kjøpt A4 2.0 TDI S-line 2009 modell som jeg må få tatt noen bilder av en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 7, 2009 1998 2.4 Quattro TipTronic Lim på Stjørdal. Skal selge denne, har kjøpt A4 2.0 TDI S-line 2009 modell som jeg må få tatt noen bilder av en dag. Enda en fra stjødal her og ja? Får slenge ut noen bilder av A4'en din så jeg får se om jeg har sett den Oppdaterte bilde av min da den har forandret seg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 9, 2009 Mye ute og kjører for tida Marius? Synes jeg ser bila di nesten hver gang jeg er ute og kjører en tur Sist observert ikke så langt unna fjellhallen, ved Øverlands Minde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 9, 2009 Ligger bilder ute fra før av men, får vel slenge ut av nybilen også da:o Ser det er ES-Tuning reklame på bila, har du noe erfaring med de? Vurderer sterkt å dra innom de og høre om de kan fikse opp i fuskinga i A6'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 9, 2009 Mye ute og kjører for tida Marius? Synes jeg ser bila di nesten hver gang jeg er ute og kjører en tur Sist observert ikke så langt unna fjellhallen, ved Øverlands Minde Kan nok stemme det. Skulle til Trondheim på lokaltreff idag Du som kjørte sort B8 med sota ruter? Ser det er ES-Tuning reklame på bila, har du noe erfaring med de? Vurderer sterkt å dra innom de og høre om de kan fikse opp i fuskinga i A6'n min. Jeg har meget god erfaring med ES. Men de er ikke alltid så glad i feilsøking da. Men skader ikke og høre med de Julie er jo medlem her på forumet også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 9, 2009 (endret) Kan nok stemme det. Skulle til Trondheim på lokaltreff idag Du som kjørte sort B8 med sota ruter? Dama som kjørte faktisk (var i bryllup i går ), men det var nok den du så ja. Bare helt standard S-Line foreløpig, så får man se hva som skjer utover. Synes de ser veldig smooth ut i utgangspunktet, så kommer ant. ikke til å mod'e den noe særlig med det første. Jeg har meget god erfaring med ES. Men de er ikke alltid så glad i feilsøking da. Men skader ikke og høre med de Julie er jo medlem her på forumet også da. Har sendt de en mail, men de har visstnok hatt ferie til i dag, så det spørs når jeg får svar (tok ganske lang tid sist, men det er mulig de hadde ferie da også). Vurderer å kjøre innom en tur i morgen bare for å høre med de, kanskje spotter de fort feilen når de opplever hvordan fuskingen skjer selv. Update: Da har jeg snakket med Julie på telefonen og booket time til neste mandag Update2: Etter en samtale med Møller har de gått med på å fortsette å feilsøke og rette bilen kostnadsfritt pga feildiagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 12, 2009 (endret) Var ute på en photoshoot med den nye A4'n i dag. Bildesettet er vedlagt (del 1/2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 12, 2009 Bildesett 2/2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 13, 2009 Bildesett 2/2 I am speechless. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 14, 2009 Får gi mitt bidrag jeg også Familiebilen : 1997 A6 1.9TDI. Rimelig basic verson , men har Klima og Cruisekontroll utover standard utrustning 18" S8 Avusfelger , og sort skinninteriør fra 1992mod V8 Dæven, var egentlig ikke mer som skulle til heller. Så meget bra ut! Marion: en Q7 er da ikke spesielt mye større enn en A6... Ellers har jeg ikke sett stort annet enn styla 240 og en litt uheldig sølv-Passat 3BG her i Levanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 31, 2009 Tenkte det var på tide å legge inn et par bilder av vogna mi å da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 4, 2009 Dæven, var egentlig ikke mer som skulle til heller. Så meget bra ut! Marion: en Q7 er da ikke spesielt mye større enn en A6... Ellers har jeg ikke sett stort annet enn styla 240 og en litt uheldig sølv-Passat 3BG her i Levanger. Jeg vil tro det er litt bedre plass i en Q7 med 7 seter enn om du setter inn to ekstra i en A6? Ellers er det kanskje en unnskyldning til å få oppfylt en av mine bildrømmer? Er jo ikke akkurat vonde å hvile øya på disse Q7'ene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 27, 2009 Min 1987 modell VW Golf CL med symaskinmotor. hehe Nye felger skal skaffes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...