Anbefalte innlegg

Heisann!

Ble vinket inn av Statens Vegvesen på fredag, rutinekontroll på Lillehammer.. og da dro jeg derfra med en kontrollseddel til Touranen :P

 

Det jeg lurer på nå, er om noen har anelse om det er mulughet til å få tak klare ruter en eller annen plass, utenom at dte koster skjorta? Noen tips? Vil ikke ta av filmen på rutene :( Ingen som har observert en kollisjonsskadet touran på et huggeri eller lignende? :)

 

Eller noen som vet om man kan få bestilt fremruter med samme toningsgrad/farge som rutene bakover foran? :D Fra Tyskland eller USA eller noe?

 

 

Takker for svar!

 

Mvh Marius.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TakkTakk :) får se om ikke brødrene london får et besøk i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sjekke med Heggen Bil? De hogger jo masser av Volkswagen og Audi, også nyere modeller. Og de holder til på Gran. Ser du bor på Hadeland, så hvorfor reise helt til Oslo for å finne ruter?

 

http://www.heggen-bil.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sjekke med Heggen Bil? De hogger jo masser av Volkswagen og Audi, også nyere modeller. Og de holder til på Gran. Ser du bor på Hadeland, så hvorfor reise helt til Oslo for å finne ruter?

 

http://www.heggen-bil.no/

 

Ja, skal ta en ringerunde i morgen, hvis det er mulig å få svar på Heggen, noe jeg ikke har opplevd.. hvor mye kan man forlange for 2 stk fremruter på en touran 08? Noen som vet?

 

Er bare film som sitter på rutene nå, men tenkte det kunne være kjekt å ha 2 sett, da de med film blir satt inn igjen etter visning ;) så prisen det kommer an på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte 2 for 800,- til min Touran i Sverige for 3 år siden........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket møller? trur det kostet ca 700kr for en siderute til passat 3c. og ca det samme for 3bg. merkeli nok en ting som er rimelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De rutene på BL ble visst knust eller noe med demontering, rimelig talentløst spør du meg.. 400 kr per, skulle de ha, noe man ikke skal klage på :) men..

møller har jeg ikke sjeket, ringer dit på mandag, og noen andre huggerier med litt størrelse! Gidder ikke begynne å rive av filmen :/

 

Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne her nå.. Men bestilte ruter på Møller, 1450 kr for begge foran, det var litt av en overraskelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne her nå.. Men bestilte ruter på Møller, 1450 kr for begge foran, det var litt av en overraskelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.