#1 Skrevet Juni 6, 2012 Jeg er ute etter å få planet grenrøret mitt, er det noen som vet om noen som man gjøre det i nærheten av Oppland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2012 Din sambygding Christoffer Johansen kan være en å spørre, han har i hvertfall en far som fikser slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har spurt Tom Johnsen men han kunne ikke fikse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2012 På mitt gamle fikk jeg beskjed at det ikke lønte seg, men fikk i stedet en slags blå fettaktig guffe jeg smurte på en plan flate (brukte glass), og dro manifolden over. Jeg dremlet lett over det som var blått og gjentok. Etter etpar små timer var det overraskende rett, i hvertfall jevnt blått og tett etterpå. Regner med at du har googlet litt lett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2012 Kan vel også bruke dobbeltsidig tape på plan flate og lime på smergelpapir/sandpapir, og dra over til det er rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2012 Det er ca 4mm (!) skakkt så det blir mye å slipe bort med dremel... Jeg vet at det ikke lønner seg men hvis jeg bytter rør så må jeg lage ny downpipe også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2012 Det er vanligvis sykt mye jobb å få spent opp ett grenrør for planing. Skal du betale noen som ikke gir skikkelig nice-price blir det fort ett par lapper. Når du legger rettholdten på anlegget er det 4mm fra maks til min eller flere steder? Man klarer å slipe mye ved å dra den mot en rett flate med smergel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2012 Vi har slipt den med bånnsliper nå. Ble nesten perfekt! :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2012 'Attaboy! Selvgjort er velgjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...