Solmerker/skjoldet dashbord...

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette problemet.. Har hatt bilen stående på jobb noe tid, den sto ute og av en eller annen grunn la jeg en genser på dashbordet, helt fremme i ruta. Trodde at dette måtte være greit for å hindre sola å steke det helt... Kunne ikke vært mindre smart enn da, for da jeg hentet bilen så dashbordet ut som om det var "kamuflasjemalt" med stygge solmerker over det hele! Har tørket over det med en type interiørserviett, matt finish, dette hjalp litt men er fortsatt ikke helt som det var før jeg var "smartass". Har noen et godt tips til hvordan jeg skal få fikset opp i dette? Blir veldig happy hvis noen kan hjelpe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borte i noe slikt, men har du prøvd med en apc og microfiberklut, evt børste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg fikk ordning på det nå i kveld, brukte minimal mengde med Autoglym Rubber care på mikrofiberklut. Virker som om det tok vekk skjoldene og bragte dashbordet tilbake til normal igjen! Håper det ser like bra ut i morgen tidlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.