#1 Skrevet Juni 6, 2012 (endret) Selger fremstoler, baksete og dørsider. Stått i MK2 3-dørs Vil påstå å kunne kalle det strøkent til å være såpass gammelt, etter en rens. Noe av interiøret står i bil, men blir skrudd ut ved salg. Prisantydning 8000,- / Bud Dette sendes ikke! PM eller 46 76 05 92 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 Flere interesserte, men har det enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2012 Kor mykje for kun framstolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2012 Kor mykje for kun framstolene? Ser helst at det blir solgt komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2012 Begynner med et bud på 6000:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2012 Noterer meg budet, men syns det er i laveste laget Jeg nevner enda engang at jeg ikke sender dette, da jeg har fått flere forespørsler om det. Dette må hentes her eller på Sunndalsøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2012 (endret) Skal til Oslo 21. Juli. Om jeg får plass til interiøret bak i bilen jeg skal kjøre så kan det leveres på strekningen Tingvoll - Oppdal og videre langs E6 til Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2012 Hvis du selger det for 6 så kunne du stoppa på lillehammer med det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2012 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...