Anbefalte innlegg

Noen som vet hva disse sitter på originalt ? De er 8,5 foran og 10,5 bak. Er forøvrig meeeeeeeget lette :)

84_308505966.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er originale VAG-felger, så står det et delenummer på, så fint å få lagt ut det også;) Jeg finner ihvertfall ikke noe info ved kjapp Googling om hva slags bil de kom på, og heller ikke noe på 10,5x18. De er nok 10x18, for der får jeg ihvertfall treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tittet endel, men finner ingen info selv. Hva fant du på 10-18 ? Fant de kun i 8,5 tom org levert til vag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble levert på jubileums modellen av Golf 4 (180hk) men ikke i den dim. som du nevner her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det ikke finnes noen vag bil som blir levert med forskjellig felgdim foran og bak orginalt. Disse er nok handlet direkte fra BBS. Forøvrig gromfelger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :) , trur de er sjeldne, kun sett de levert til bmw i denne bredden, de er 23cm brede foran og 27cm bak :) Og skulle nesten tru de var i magnesium, er jo ekstremt lette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble levert på jubileums modellen av Golf 4 (180hk) men ikke i den dim. som du nevner her.

 

Ja, kjerringa hadde slike felger på sin jubileum som vinterfelger, men 8,5 foran å bak mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er vel i aluminium, men lurer på om det ikke var disse som var delvis hule?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de er i alu, men skal lese av alle nummer på de , er et32 foran og bak, men finner ikke disse hos bbs, så er nok noe som er custom bestilt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.