Trenger hjelp! Luft i bremsesystemet HASTER!

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med luft i bremse sytemet. Det største problemet er at når jeg trykker inn bremsen er alt ok. men idet jeg slipper den ut igjen kommer det luftbobler i bak kant av bremseveskebeholderen.( Nærmest bremsekraft forsterkeren)

Kan noen hjelpe meg, regner med at det ikke skal være sånn!!!

HASTER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremselufting var et helvete på min 90q, holdt på i 2 kvelder uten å få det bra, kom alltid ny luft inn fra et eller annet sted. Ble forbanna å lot bilen stå i 2 dager, da var det plutselig bra.

Et tips kan være (dette hjalp da jeg skulle lufte clutch) å sette bilen i en bratt bakke med fronten opp.

Tom R

(Som skal til å lufte clutch igjen...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremselufting var et helvete på min 90q, holdt på i 2 kvelder uten å få det bra, kom alltid ny luft inn fra et eller annet sted. Ble forbanna å lot bilen stå i 2 dager, da var det plutselig bra.

Et tips kan være (dette hjalp da jeg skulle lufte clutch) å sette bilen i en bratt bakke med fronten opp.

Tom R

(Som skal til å lufte clutch igjen...)

Det høres ikke dumt ut.. jeg har hatt noe helvete trouble med lufting av clutchen selv, men etter at jeg fikk hellt veske rett i sylinderen på det gikk det bedre.. men sliter nå med at det bobler i bremseveske beholderen.

bilen er forøvrig en audi 80 quattro 83 mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang detta md clutch,hvordan får en ut splinten som holder slavesylinderen i girkassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.