#1 Skrevet April 21, 2005 Jeg har et lite problem med luft i bremse sytemet. Det største problemet er at når jeg trykker inn bremsen er alt ok. men idet jeg slipper den ut igjen kommer det luftbobler i bak kant av bremseveskebeholderen.( Nærmest bremsekraft forsterkeren) Kan noen hjelpe meg, regner med at det ikke skal være sånn!!! HASTER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 Bremselufting var et helvete på min 90q, holdt på i 2 kvelder uten å få det bra, kom alltid ny luft inn fra et eller annet sted. Ble forbanna å lot bilen stå i 2 dager, da var det plutselig bra. Et tips kan være (dette hjalp da jeg skulle lufte clutch) å sette bilen i en bratt bakke med fronten opp. Tom R (Som skal til å lufte clutch igjen...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 Bremselufting var et helvete på min 90q, holdt på i 2 kvelder uten å få det bra, kom alltid ny luft inn fra et eller annet sted. Ble forbanna å lot bilen stå i 2 dager, da var det plutselig bra. Et tips kan være (dette hjalp da jeg skulle lufte clutch) å sette bilen i en bratt bakke med fronten opp. Tom R (Som skal til å lufte clutch igjen...) Det høres ikke dumt ut.. jeg har hatt noe helvete trouble med lufting av clutchen selv, men etter at jeg fikk hellt veske rett i sylinderen på det gikk det bedre.. men sliter nå med at det bobler i bremseveske beholderen. bilen er forøvrig en audi 80 quattro 83 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 ang detta md clutch,hvordan får en ut splinten som holder slavesylinderen i girkassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...