#1 Skrevet Juni 7, 2012 Problemet er at jeg ikke får noe kaldt luft inn, pga aircondition ikke funker som den skal. Har vært på sulland å fylt på ny gass, men det hjalp heller ikke.. Har også fått de til å feilsøke litt, men de klarer heller ikke å finne ut, eneste de anbefaler er å skifte selve klimakontrolldisplayet med styreenheten(J255). Mekanikern på sulland sa at "Betjeningspanel til styreenhet for climatronic (J255) ikke sender signal via hiddenbusssystemet til kjøleventilasjon(V7). Jeg har gått inn på HVAC på vag-com å prøvd å kjørt vifta uten hell. Noen som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2012 Har du econ knapp? Fikk ikke kaldluft jeg heller,men fant ut at econ stod på on,og da er klimaet avslått:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2012 regner med at dette er noe en mekaniker ville ha prøvd først å sjekke, om econ er av Så lenge du har trykk på annlegget, er det nok noe med kontrolldisplayet ditt. sjekk om du har spenning inn på kompressoren, har du ikke det er det noe feil med displayet/sikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2012 Mekanikern har sjekket alt, alt var ok med pumpa osv. Eneste han fant ut var at displayet ikke ga signal til vifta, slik at den kunne starte. Drar jeg ut sikringen får jeg ikke ECON knappen av. Men vist jeg kjører viftene ifra Motor modulen, så går begge viftene. Men ikke når jeg prøver å kjøre vifta ifra HVAC modulen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...