Lakkering av audiringer og tåkelysdeksler

Anbefalte innlegg

Jeg har gått i innkjøp av en sort S4 grill til min A4 B7.

Jeg har lyst til å lakkere audiringene foran/bak og dekslene rundt tåkelysene så de matcher.

 

Noen som vet hvilken spraylakk/klarlakk det er best å bruke?

 

(tar gjerne imot tips om hvordan best løsne og feste ringene bak også!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ferdiglakkerte ringer for en rimelig penge på ebay

 

Ellers har vel flere brukt fiskesnøre og plasterfjerner/citrusrens i en kombo med hårføner. Jeg har planer om å gjøre dette selv, og tror jeg går for plasterfjerner. Har en følelse av den er mildere enn den citrusrensen, men er ikke sikker.

 

Har du handlet grillen på nett eller hos Møller? Har du kanskje en link?

 

Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å få på plass dette i helga, så blir vel fiskesnøre og føner tenker jeg..

Må bare finne en spraylakk som matcher..

 

Jeg kjøpte grillen hos Møller.. Fikk vel litt rabatt pga bekjentskaper, så havnet på ca 3100,- inkl skiltplate.

6f78eb24.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk plastidip, å du slipper å fjerne emblemet ;) masse videoer om dette på tuben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett litt på Plastidip tidligere, men alltid vært litt skeptisk til det sammen med norsk vinter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang tåke-lys dekslene, så er det inne anbefalt å lakkere disse. Resultatet blir sjeldent bra og det ser faktisk bedre ut med disse svarte (synes jeg)

 

 

PS: At resultatet blir dårlig, er tilbakemeldingene jeg fikk når jeg tok inn tilbud for å lakkere bilen min ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lakkerte tåkelysdeksler på A3'n, det var jo veldig bra.

 

Lakkerte på A4'n i går, og det ser veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.