Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter med dugg i venstre baklykt på min Golf. Den har R32-baklykter, og jeg har forsøkt borret et lite hull inn bak lykta - men duggen kom tilbake etter en stund. Er eneste løsning ny lykt? Takker for hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakningen som ligger mot chassie ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tørket lykten etter du borret hull? Det er et ganske kjent problem på Passat (3BG) at det kommer en uber liten sprekk på toppen av lykten, noe som gjør at det kommer fuktighet inni.. men ikke ut. Jeg ville demontert lykten, tørket med hårføner/varmeblåser og satt den sammen igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tørket lykten etter du borret hull? Det er et ganske kjent problem på Passat (3BG) at det kommer en uber liten sprekk på toppen av lykten, noe som gjør at det kommer fuktighet inni.. men ikke ut. Jeg ville demontert lykten, tørket med hårføner/varmeblåser og satt den sammen igjen.

Tok med lykten inn og borret hull, for så la den tørke over natten. Hvordan demonterer jeg den helt? Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt usikker selv, men på min (Passat '03) ser det ut som at lykten har et eget rom ytterst (jeg tenkte å gå inn fra baksiden, bare fjerne pærene) Akkurat hvordan du får av den delen som du ser fra utsiden, undrer jeg litt på selv. Vil tro at det er snakk om lim, dvs du trenger varmepistol for å få det av.

Men det du kan gjøre, er å lage to hull, ene blåser du varmluft inn i og andre til å la duggen gå ut av. Hvor effektivt det er, vet jeg ikke. Men det er verdt et forsøk før du kjøper ny? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det? :) Jeg endte med å ødelegge lykten min enda mer når jeg prøvde å få av dekselet/glasset som ligger ytterst.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.