#1 Skrevet Juni 7, 2012 Noen som har et panser til bilen min ? (bilen står i signaturen) hadde tenkt meg å lakkere panseret, men fant ut gjennom en oppretter at det har en kjempestor(omkrets) bulk. og eneste mulighet for å få det pent er å helsparkle. det er det ikke mange som driver med lenger, derfor spørr jeg her først mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2012 jeg har muligens ett panser til overs. skal sjekke jeg i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2012 jeg har muligens ett panser til overs. skal sjekke jeg i kveld. høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har og et stående: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2012 Heisann! Jeg har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2012 Da satser jeg på det som er nærmest, hvis Rune har et takker for tilbud folkens, det er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2012 sorry glemte å sjekke forrige dagen, skal opp nå så får du svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2012 sorry glemte å sjekke forrige dagen, skal opp nå så får du svar.. høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2012 jeg har ett ekstra panser typ 85, litt stensprut, men ikke rust som jeg kunne se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2012 Da er dette ordnet, takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...