#1 Skrevet Juni 7, 2012 Hmm, da har jeg kjøpt meg Avant, i tillegg til S2`en jeg har fra før. Bilen er ganske orginal, men tenkte meg å få på S2 lamper, fangere, større hjul og slippe den litt nærmere Moder Jord. Og det er her problemet kommer inn! Finner ikke noe annet godkjent senkesett til bilen, annet enn coiloverkit! Blir liksom litt feil å kjøpe fjærer/ dempere til 10lapper, når jeg betalte 20 for bilen! Er det noen som har noe liggende, ev. som vet hvor jeg kan få tak i senkefjærer, ev. sett med fjærer og dempere, (eller rimelige coilover) til en 1993 Audi 80 Avant Quattro med 2,3L motor...? Tüv-godkjent bør det selvsagt være, ellers kan jeg like gjerne ta vinkelsliper på de som sitter på bilen. Poster denne i ønskes kjøpt også, om noen har noe lurt liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2012 Har du sett på: http://www.partsandretards.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...