Ta av tepper og tak i Corrado

Anbefalte innlegg

I morgen begynner jeg å dra ut teppe og stoler osv... i Corradoen. Skal shine tepper, seter og sånt. Samtidig benytter jeg sjansen til å legge opp stereokablene litt mer ordentlig. Vurderer også å ta av stoffet i taket. Noen som har gjort det før? Er det vansklig, mye jobb å dra ut tepper/taktrekk? Noe spesielt jeg bør passe på? Er det limt på eller klipsa på eller?

Når jeg renser setene, har jeg en dampvasker. Er det bra å bruke eller skal jeg heller handle inn noe stoffrens med børste på i rekvisitabutikken? Mange spørsmål på en gang her, men for en gangs skyld tenkte jeg å høre om noen har noen sure erfaringer før jeg setter igang med noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte å demontere litt på en corrado, tok av litt lister rundt bakluka. Derfra så det ut som at taket bare var festet under interiørdekslene inni bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får se ang. taket, men stoler og teppe skal hvertfal ut.

Ingen som har noen inputs ang. dampvasker kontra seterens fra torshov?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får se ang. taket, men stoler og teppe skal hvertfal ut.

Ingen som har noen inputs ang. dampvasker kontra seterens fra torshov?

Ikke dampvask teppet iaffal! Ble ikke no suksess :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte med en tekstilrens som funka sinnsykt bra! Dro ut alt bortsett fra taket. Det rensa vi uten å ta det ut. La opp stereokablene under teppet, men kjerringa gikk løs på stoler og tepper. Ble helt genialt resultat på alt! Skal slenge opp noen bilder i morra : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.