#1 Skrevet Juni 8, 2012 Ønsker å kjøpe en billig og grei Vw Golf/Vento/Jetta Mk2/3 med dieselmotor:) Kom med forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Har ein vr6 da men sist e sjekka var det bensin=p sikkert ikkje interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2012 Tjaa, pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 20/bud?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2012 (endret) En kamerat av meg har en golf MK2 TD som har ok interiør men litt slitent extriør, går greit litt rust her å der, det som trenger å byttes er foringer foran, noen slangeklemmer i motor romet;) + tromler bak å en liten runde lakk. herligheten skal han ha 2000.- for sen meg en PM viss du er interesert så kan jeg få tatt no bilder evt mere info(er ikke 100% sikker på standen den er i nå, stått lagra i låve i 1.5 år) Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2012 Hva med en caddy diesel,kan være litt kjekt med ekstra plass til div deler til prosjektet ditt,her er et eksempel . http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36863240 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...