#1 Skrevet Juni 8, 2012 Hei, Overskifter forklarer vel spørsmålet? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2012 ja de passer med litt om kobbling på ledninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2012 Vil jeg ikke kunne bruke lysremsen jeg har fra før av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2012 nei den passer ikke, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2012 ok, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2012 Gjelder dette både sedan og stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2012 kun stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2012 Vedlagt så finner du kobling skjema for 3BG. Venstre øverst, også kommer høyre. I min bil var er det ikke tåkelys på høyre siden. Jeg satt på noen AD LED (fra P&R). Baklykter Passat 3GB.xlsx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2012 kun stv Passer dem ikke overens på Sedan 3b og 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2012 Passer dem ikke overens på Sedan 3b og 3bg? Nei, helt forskjellig form på bakskjermen og lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...