nye diff foringer, er de riktig?

Anbefalte innlegg

jeg var å henta noen nye diff foringer til bakre diffen. men den virker så anderledes enn den som er der fra før.

Den gamle til venstre, nye til høyre.

84b9c990.jpg

 

Er dette riktig eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså. nå er det 50 folk som har sett inne på denne posten, sikkert noen av dere som har quattro, og sikkert noen av dere som har byttet foringer bak på diffen.

Ingen som veit om de skal se sånn ut? de gamle er jo helt anderledes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså. nå er det 50 folk som har sett inne på denne posten, sikkert noen av dere som har quattro, og sikkert noen av dere som har byttet foringer bak på diffen.

Ingen som veit om de skal se sånn ut? de gamle er jo helt anderledes?

Sammenlign delenr?

Hvis delenr ikke er lesbart på den gamle delen, så kan jeg sjekke opp det nye iaffal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der er en foring som skal sitte i traversen din ikke i diffen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der er en foring som skal sitte i traversen din ikke i diffen

Ligner fælt både på det og girkassefestene som sitter i traversen synes jeg da men. Sikker på at det ikke er ganske likt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har to foringer som den nye på bilde liggende og den er identisk med de jeg har. diff foringene ser anderledes ut er jeg ganske sikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, host opp delenr på den nye delen din, så finner vi ut hvor den hører hjemme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Skiftet dette lageret på min 88mod 90q. Møller har ikke delenr. på bare dette lageret til min bil, måtte kjøpe hele huset med lager isatt sa dem, til ca. 1200kr : bh :

Men etter nøye studering i familiealbummet fant jeg delenr på bare gummimetallageret, dette sitter bla. på AQS 91mod. Det brukes på mange forskjellige biler, skulle fått limt inn en side her så har du fått sett hvor mange biler og modeller det brukes til, men det får jeg ikke til å gjøre.

Men gummimetallageret har delenr: 171 199 214 D og er 64,4 mm : ja :

 

Mvh

Claus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dele nr`et på den nye delen er 857 199 415B,

dette er den gamle delen : 431 399 151 d

 

på bakdiffen er det 3 stag som den sitter fast i bilen på. 1 på venstre siden, og ett på høyre, og ett helt bak. de på hvær sin side holder diffen så den ikke blir vridd rundt. det er de som er ødelakte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dele nr`et på den nye delen er 857 199 415B,

dette er den gamle delen : 431 399 151 d

 

på bakdiffen er det 3 stag som den sitter fast i bilen på. 1 på venstre siden, og ett på høyre, og ett helt bak. de på hvær sin side holder diffen så den ikke blir vridd rundt. det er de som er ødelakte.

 

857 199 415 B er gummilager i fremre travers.

431 399 151 D er ett gummimetall-lager som girkassen sitter opplagret på (på traversen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.