#1 Skrevet Juni 8, 2012 (endret) Får ikke lov til å henge disse på stua, selges i stedet for å la de ligge i kjellerboden… Perfekt som garasjepynt eller på gutterommet, en liten runde med krom-polish så er de som nye! Ca 120,5cm x 41,5cm. Kan deles i fire slik at de kan sendes skadefritt - se bilde. Selges høystbydende over 500,- + frakt (170,-) Bakside: Delt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 Disse sender du til meg PM på vei med adresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2012 og fortell gjerne hvor du skaffa di fra! slike hadde vært stilige å hatt på garasje møne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2012 Disse må det bli budrunde på! 600 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2012 650,- pluss frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2012 Beklager sent svar men har vært ute på dugnad i solskinnet… Skulle selvfølgelig vært budrunde på disse men trodde ikke det kom til å bli noe interesse for det. Ringene ble lovet bort til Sigbjørn Alvseike, og siden jeg er en mann av mitt ord blir det feil å kjøre budrunde i etterkant. Regner med dere skjønner det… Helge: Hvor ringene kommer fra vet jeg desverre ikke da jeg fikk de av en kollega 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2012 Sukk..... hadde lett gitt 1000 lappen for denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2012 Måtte spørre kollegaen din då, skulle hatt slike på veggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2012 Sukk..... hadde lett gitt 1000 lappen for denne Greit å huske til neste gang Måtte spørre kollegaen din då, skulle hatt slike på veggen. Skal høre med han om det er flere å oppdrive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2012 Ja spørr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2012 Slike hadde vært av interesse ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2012 Har samme liggende jeg også Send meg bud på PM så skal jeg vurdere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2012 Hvor fikk du den fra da? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2012 Hvor fikk du den fra da? Hehe Fra et orginalt Audi skilt som hang på veggen på jobb ei gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 10, 2012 Fra et orginalt Audi skilt som hang på veggen på jobb ei gang Å vips så forsvant audi logoen på mystisk vis hos de fleste forhandelerenne i landet : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 10, 2012 (endret) He he.... noen som tar jobben ;-) Lagt til etter 11 minutes: Fant denne, noe dyr da... http://www.ebay.com/itm/Metal-Automobile-AUTO-car-sign-motor-signage-for-AUDI-/290716983181?pt=BI_Signage&hash=item43b0151f8d Ta et gruppekjøp ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 10, 2012 Henger vel mange slike på møller? Ser ikke problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2012 Dersom noen får tak i slike, er jeg også interessert..! Er også int i et fra BMW.. (hysj hysj.. madammens bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har fått tak i Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har fått tak i Frode Hehe.. Og du selger dem videre til meg for kostpris? Du kan godt få plusse LITT på prisen.. jeg er grei sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 10, 2012 Haha! Sorry, men disse skal på hedersplass i stuen Skal heller huske på deg hvis jeg skal selge dem videre en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 10, 2012 Har som sagt samme skilt liggende jeg også Har vurdert å selge. Send meg bud på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 16, 2012 (endret) Har som sagt samme skilt liggende jeg også Har vurdert å selge. Send meg bud på PM. PM sendt, er det for lavt...skrik ut ,-) Lagt til etter 4 Days 21 Hours: Og så ble det tyst i denne tråden? hm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...