#1 Skrevet Juni 9, 2012 skulle hatt bagasjeromstrek te audi a4 2000mod. stv. vist det er nokon som har det. tlf:48141564 mail.dagtore_21@msn.com dag tore nordtorp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 hei..jeg har et i beige som er strøkent vis du er int?mvh morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2012 ok ja ko mykje vil du ha for det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2012 300kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2012 ok den er grei. kor bur du.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2012 i oslo men jeg kan godt sende den til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2012 ok sende du i oppkrav enn kost vil du gjera opp. du ska ikkje oppover te valdres ein dag enn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2012 skal ikke det men jeg kan sende den med en kompis kanskje?jeg kan høre med han etterpå så gir jeg deg beskjed etterpå på telefon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...