#1 Skrevet Juni 9, 2012 noen her som har bilde av pedalsett til c4 med manuell gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 Kan knipse eit par av min eg. Spesiell vinkel du vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2012 Lå på google: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2012 takker for bilde! har et pedalsett liggende her som jeg lurte på passer på c4. delenummer 8A0721 115 B om noen her vet hvilken bil dette stammer fra og om denne passer i min c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2012 8A0 i delenummeret er typisk for 80 B4, som også heter type 8A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2012 så det vil si med andre ord at denne stammer fra en b4 og passer dermed ikke i c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2012 så det vil si med andre ord at denne stammer fra en b4 og passer dermed ikke i c4? Kanskje, kanskje ikke. At nummeret stammer fra 8A betyr ikke at delen ikke passer, bare at den opprinnelig er brukt på bil av type 8A. Utover dette kan jeg ikke svare konkret på om den passer eller ei, jeg har aldri forsøkt, og har heller ikke mulighet til å sjekke delenummeret her og nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2012 Her er noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2012 takker for bilde. ser der at det ikke passer over nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...