Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

jeg kunne tenkt meg gulvmatter til min 1984 Audi 81 quattro

 

Håper på å få tak i gulvmatter i stoff med samme farge som interiøret + Quattro logo

 

hvis noen vet om firma som holder på med sånt, eller har erfaring med dette. skriv gjerne ned her :)

 

På forhånd takk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser etter det samme til min Passat '03. Møller leverer kun i svart, jeg har sandgrå (tror jeg..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.justmatz.co.uk/design-your-mat.php

Justmatz lager gode custom matter. :) Litt usikker på quattro-logo. Mulig det går, men de kan i allefall ikke levere med audiringer pga. copyrights.

 

tenkte ikke på copyrights :P

 

men takk for tipset, jeg skal ta kontakt med dem senere ( jobb )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at det bare er 1 "type" form på mattene de selger, det må være god passform for at jeg kjøper noe. har 1 sett som ikke passer allerede:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal lage matter til den typen bil du bestiller til, og det er derfor du skal spesifisere hvilken bil det er til på "Extras".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var på ebay i går, fant jeg svarte stoffmatter formsydde til Passat, sjekket om du finner tilsvarende til din bil der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde uten å lykkes på e-bay. men det er verd flere forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.