#1 Skrevet Juni 9, 2012 Hei folkens. jeg kunne tenkt meg gulvmatter til min 1984 Audi 81 quattro Håper på å få tak i gulvmatter i stoff med samme farge som interiøret + Quattro logo hvis noen vet om firma som holder på med sånt, eller har erfaring med dette. skriv gjerne ned her På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2012 Jeg ser etter det samme til min Passat '03. Møller leverer kun i svart, jeg har sandgrå (tror jeg..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2012 http://www.justmatz.co.uk/design-your-mat.php Justmatz lager gode custom matter. Litt usikker på quattro-logo. Mulig det går, men de kan i allefall ikke levere med audiringer pga. copyrights. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2012 http://www.justmatz.co.uk/design-your-mat.phpJustmatz lager gode custom matter. Litt usikker på quattro-logo. Mulig det går, men de kan i allefall ikke levere med audiringer pga. copyrights. tenkte ikke på copyrights men takk for tipset, jeg skal ta kontakt med dem senere ( jobb ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2012 ser ut til at det bare er 1 "type" form på mattene de selger, det må være god passform for at jeg kjøper noe. har 1 sett som ikke passer allerede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2012 De skal lage matter til den typen bil du bestiller til, og det er derfor du skal spesifisere hvilken bil det er til på "Extras". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2012 Da jeg var på ebay i går, fant jeg svarte stoffmatter formsydde til Passat, sjekket om du finner tilsvarende til din bil der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2012 jeg prøvde uten å lykkes på e-bay. men det er verd flere forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...