Anbefalte innlegg

har bestilt og betalt 8 dekk hos dekkonline den 4/4. har fådd mail om fakuranummer og sendings nr og dekkene er sendt. men her stopper det, pratet med dpd i dag å di sa at papirene for sendingen ikke var i orden (tollpapirer var det vel kanskje) så dekkene er sendt i retur. prøver å ringe dekkonline men treffer bare telefonsvarer og mail svarer di heller ikke på..

noen som har noen gode råd? er jo for j*** å betale 8000 for ingenting.

og sommerdekk sesongen er jo for fult i gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen andre som har vert plaget med leveringen hos dekkonline?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte 4 sommerdekk fra dem, og jeg tror det gikk 3-4 dager før dekkene var levert på døra hos meg, fra Nederland, det var jammen meg kjapt.

Men... jeg fikk selvfølgelig feil dekk. Og det var ikke enkelt å få tak i dem. De snakket kun tysk på telefonen når jeg prøvde å ringe. Jeg sendte endel mail til dem, men fikk kun kryptiske mail tilbake på en blanding av svensk og tysk. Etter litt roting fikk jeg mail på engelsk fra en kar som tydeligvis tok tak i saken, og vi ordna etterhvert en løsning der jeg beholdt de dekkene jeg originalt hadde fått tilsendt. : rolleyes

Men billig er dem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mine på 1.5 mnd. MEN det var en VEEEELDIG udde dimensjon også da.

Er bare glad de skaffet det... og det var tydligvis de 4 siste også for folk som har prøvd å bestille etter meg har fått svar om at de ikke leverer den dimmen. ;)

Men jeg er kjempefornøyd med Dekkonline.. og vil bruke dem senere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mine på 1.5 mnd. MEN det var en VEEEELDIG udde dimensjon også da.

Er bare glad de skaffet det... og det var tydligvis de 4 siste også for folk som har prøvd å bestille etter meg har fått svar om at de ikke leverer den dimmen. ;)

Ergo kan ikke du bruke bilen av frykt for å slite ut det siste settet i verden? ;): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ergo kan ikke du bruke bilen av frykt for å slite ut det siste settet i verden? ;): haha :

Mhm ;) Stemmer det... men den blir jo ikke brukt til daily-driving heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mine dekk etter 2 uker. Det var greit, men å få en tilleggs regning på toll og avgifter i etterkant synes jeg er litt drøyt. Jeg har gitt opp å ringe til dem, da det er ingen som tar telefonen. Jeg har sendt flere mail, hvor jeg har bedt om lesebekreftelse(slik at jeg vet at de har mottatt mailen) men får ikke svar. Jeg styrer unna dette firmaet. : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drit.. skulle vist dette før. klin umuli å få tak i di folka å har fådd svar på et par mail der di bare henviser til dpd i danmark som heller aldri tar tlf.

utroli tøft me vinterdekk nå som vi nermer oss mai. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mine dekk etter 2 uker. Det var greit, men å få en tilleggs regning på toll og avgifter i etterkant synes jeg er litt drøyt. Jeg har gitt opp å ringe til dem, da det er ingen som tar telefonen. Jeg har sendt flere mail, hvor jeg har bedt om lesebekreftelse(slik at jeg vet at de har mottatt mailen) men får ikke svar. Jeg styrer unna dette firmaet. : nei :

Jeg fikk og dekkene mine etter 4-5 dager. Fikk tilleggsregning på toll etterpå. Ringte nummeret til Tollpost Globe som sto på fakturaen (Transportør i Norge) ang. tilleggsregningen. Ble satt over til DPD, eller hva det het. Dama jeg snakka med der sa at selvfølgelig skulle ikke jeg betale denne regninga. Om jeg kunne være så snill å sende kvitteringa som fulgte med giroen tilbake til dem, så skulle avsender (Delticom) få regninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde jeg bare fått dekka i det minste :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fullstendig mistet troen på dekkonline.

problemet er at norge ikke er et eu land og alt som skal sendes fra et eu land til et ikke eu land skal ha eksport papirer. disse har ikke dekkonline lagt ved og det har resultert i at di har prøvd å sende dekkene 2 ganger men begge gangene har di blitt sendt i retur.

har sittet i timevis å hørt på opptatt signal å sendt ca 10 mailer..

og det er 1mnd siden jeg bestilte dekkene.

skikkeli kjipt at vi har 1.mai snart å jeg kjører på vinterdekk ennå.

har foresten forskuddsbetalt ca 8000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... du bor 3-4 mil unna svenskegrensa? Du kjenner ikke noen svensker som kan ta imot dekkene? Eller at du fikser en deal med et svensk postkontor slik de gjør ved grensa i Østfold? Kjipern at de ikke svarer på mail. Men send alle mails på engelsk, for det er mest sannsynlig ikke nordmenn som sitter og svarer på mails. Jeg fikk en salig blanding av tysk/svenske gloser på svarmailsene jeg sendte, men jeg slo over til engelsk og da ble det straks lettere. Telefonen er det null vits i å prøve på.

Jeg vet egentlig ikke om det var verdt det å bestille fra dem, for jeg har store problemer med å finne noen (jeg bor på i en liten by) som kan montere dem til under 1000-lappen. Däckia her hos söta-bror vil ha 1200 spenn for jobben. Uviljen er stor når man ikke kjøper dekk hos montøren. : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.