#1 Skrevet Juni 9, 2012 (endret) Har en del deler liggende til Audi A4 sedan 2001 mod Hovedlykter (Facelift) SOLGT! Instrumentpanel SOLGT! Climakontroll Rattstamme Ratt med airbag Støtfanger (forran) med tåkelys og lyktespylere. Mangler lokk bak på lyktene. SOLGT Airbag til passasjerside Bensintank Listen kommer til å bli oppdatert etterhvert som jeg får ryddet på lageret. (bilder kommer også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 Er dette b5 karosseri? (2000 mod) Isåfall tar jeg baklyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2012 Er dette b5 karosseri? (2000 mod)Isåfall tar jeg baklyktene Er ikke sikker da jeg hovedsaklig driver med C4. Skal sjekke senere når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2012 Er dette b5 karosseri? (2000 mod)Isåfall tar jeg baklyktene Får jo b5 som 2001 mod også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2012 Er frontfangeren med tåkelysa solgt? Hvis ikke, hvor mye skal du ha for den? Er den hel og fin? Og er tåkelysa hele og i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2012 Får jo b5 som 2001 mod også ? Ja, men det er skille i 2001 på B5 og B6. Så kan faktisk være begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2012 Ja, men det er skille i 2001 på B5 og B6. Så kan faktisk være begge deler. Det er sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2012 delenr på insturment? pixelfeil på det? er det skinn interiør i bilen? er i manko på bakseterygg på sjåførsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2012 Om det er b5 er jeg intressert i frontskjermer Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2012 Er dette b5 karosseri? (2000 mod)Isåfall tar jeg baklyktene Disse baklyktene er høyere enn de som står på 97 modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2012 Disse baklyktene er høyere enn de som står på 97 modellen. Det der er avant baklamper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2012 (endret) Er frontfangeren med tåkelysa solgt?Hvis ikke, hvor mye skal du ha for den? Er den hel og fin? Og er tåkelysa hele og i orden? Fangeren er hel og fin, noen riper selvfølgelig.Lyktespylere er det også, men mangler lokk bak på lyktene. 1.300,- Om det er b5 er jeg intressert i frontskjermer Mvh Kim Rune Har ikke skjermer... Lagt til etter 14 minutter: delenr på insturment? pixelfeil på det? er det skinn interiør i bilen? er i manko på bakseterygg på sjåførsiden Delenr på instrumentet er : 8D0920900T. Må få testet det. Alle delene står i en tilhenger, så har ikke bilen. Har stoff seter med airbag, men har ikke kommmet inn til de enda. Det der er avant baklamper.. OK... Alle delene skulle være fra sedan, beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2012 Har annet delenr på instrumentet og interiøret mitt er i skinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2012 Er den frontfangeren fortsatt til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2012 (endret) Er den frontfangeren fortsatt til salgs? Den ligger her enda ja. Lagt til etter 6 dager 14 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...