#1 Skrevet Juni 9, 2012 Orginale porsche fekger, 4 stk 9x17 et 48. meget lette Meget sjelden du får kjøpt 4 stk i denne bredden for porsche har smalere fram trenger litt lakk skal de bli strøkne 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 haha. Typpisk. Nå har jeg letet etter sånne felger i flere måneder. Har ønskes kjøpt tråd her inne og har letet på alt jeg finner av nettsider for å prøve å få kjøpt. Så endte det med at jeg kjøpte ett NYTT sett fredag i forigje uke da jeg ikke fant noe:( Og NÅ kommer du med tråd. teiten hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2012 hehe, du får kjøpe ett sett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2012 Har du disse fortsatt Vegard eller er de solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2012 Solgt desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...