Høytrykkslange til s2 ABY sentralhydraulikk

Anbefalte innlegg

Trenger slangen som går fra sentralhydraulikkpumpa til styrestanga på torpedoveggen. Den har vulket på en "sving" i enden mot pumpa og en slags spiral mot banjokoblinga oppå styrestanga. Noen som har en slik som er tett? Svar på PM eller 99207797:)

 

Kan tenkes denne finnes på andre S2 enn ABY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høytrykkslange til s2 ABY sentralhydraulikk

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Trenger slangen som går fra sentralhydraulikkpumpa til styrestanga på torpedoveggen. Den har vulket på en "sving" i enden mot pumpa og en slags spiral mot banjokoblinga oppå styrestanga. Noen som har en slik som er tett? Svar på PM eller 99207797

 

Kan tenkes denne finnes på andre S2 enn ABY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av den? Mulig jeg har liggende! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig jeg har også, har en komplett tannstang liggende. Hvis han over ikke har... Fikk ikke opp bildet på mobilen.

 

 

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok spent, har du en beskrivelse eller delenr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke på deler nr, jeg har plukket den aby 93-94 modell (har bare hugget en coupe så jeg er sikker på at det er riktig) du kan få prøve den hvis du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke dra på TESS eller noen som lager slanger? Tar av kobllingene, kapper til ny slange og presser på igjen koblingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.