#1 Skrevet Juni 9, 2012 (endret) Trenger slangen som går fra sentralhydraulikkpumpa til styrestanga på torpedoveggen. Den har vulket på en "sving" i enden mot pumpa og en slags spiral mot banjokoblinga oppå styrestanga. Noen som har en slik som er tett? Svar på PM eller 99207797:) Kan tenkes denne finnes på andre S2 enn ABY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2012 Høytrykkslange til s2 ABY sentralhydraulikk -------------------------------------------------------------------------------- Trenger slangen som går fra sentralhydraulikkpumpa til styrestanga på torpedoveggen. Den har vulket på en "sving" i enden mot pumpa og en slags spiral mot banjokoblinga oppå styrestanga. Noen som har en slik som er tett? Svar på PM eller 99207797 Kan tenkes denne finnes på andre S2 enn ABY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2012 Har du bilde av den? Mulig jeg har liggende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2012 høytrykksslange til sentralhydraulikk- styring.pdf Hei her er ETKA for sentralhydraulikk. Jeg trenger den kabelen som går fra styrestang med krøll i enden til pumpa med banjokobling. Slangen er merket med kryss i venstre side av ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2012 Mye mulig jeg har også, har en komplett tannstang liggende. Hvis han over ikke har... Fikk ikke opp bildet på mobilen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2012 Hei her er ETKA, kan du se om du har en slik slange, se den med krøll eller spiral på venstre side osv. mvh KE http://forum.vacn.no/attachment.php?attachmentid=179825&d=1347132281 Mye mulig jeg har også, har en komplett tannstang liggende. Hvis han over ikke har... Fikk ikke opp bildet på mobilen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2012 Kan sjekke i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2012 Fant, jeg fant ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2012 Ok spent, har du en beskrivelse eller delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2012 Så ikke på deler nr, jeg har plukket den aby 93-94 modell (har bare hugget en coupe så jeg er sikker på at det er riktig) du kan få prøve den hvis du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2012 Hvorfor ikke dra på TESS eller noen som lager slanger? Tar av kobllingene, kapper til ny slange og presser på igjen koblingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...