#1 Skrevet Juni 9, 2012 Var en tur i kjellerboden og fant noen deler jeg hadde glemt. H.fordør Komplett 1500,- Bakluke kompl.uten nedre trekk 1500,- baklamper 200,- PM eller 99522840 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Kom med bud ellers åker det i søpla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 Har du begge baklampene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2012 Er di sprekkfri? Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2012 De er ganske hele tror jeg da bilen de kommer fra hadde gått 43k Kommer hjem fra ferie på mandag så ordner et bilde da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2012 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2012 Jeg er interessert i baklamper hvis du fortsatt har dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2012 De ligger her,skal få ordnet noen bilder av dem :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2012 Det er fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2012 Blir det noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...