#1 Skrevet Juni 9, 2012 Sliter på min 96' A4 att turtallet faller veldig når jeg slipper opp gassen, nesten så den kveles, før den går litt opp og ned for så å stabilisere seg. Merker ikke noe mangel av kraft etc. Finner heller ingen feilkoder. Noen som har tips til hva dette kan skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2012 Litt famling her, men dette er i hvertfall en helt vanlig indikasjon på lekkasje et sted mellom LMM og innsug på C4 S4. Skriv hva slags motor det er snakk om, så kan det hende du får flere svar! (Kjekt å fylle ut info i medlemsdetaljene..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2012 Fattern hadde tilsvarende problem på sin passat 1.8t. Da var det tomgangsregulator og noe annet smått som ble byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 Litt famling her, men dette er i hvertfall en helt vanlig indikasjon på lekkasje et sted mellom LMM og innsug på C4 S4.Skriv hva slags motor det er snakk om, så kan det hende du får flere svar! (Kjekt å fylle ut info i medlemsdetaljene..) Er snakk om en 1.8 NA motor (er ikke sikker på koden). Noen tips til hvordan jeg kan komme nærmere en diagnose ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Sjekk veivhusventilasjonen, og prøv å koble ut LMM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2012 Jeg hadde samme symptomer på min 20vt, da var det lekkasje på vakuum fra veivhusventilasjonen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...