#1 Skrevet Juni 9, 2012 (endret) Hei, har det meste av deler ifra S6 C4 95" Det som skal tas vare på er motor/drivverk Alt av karosseri deler og interiør selges ( minus fram seter) Holder til i oslo område, ta kontakt hvis det er noe du lurer på. ----------------------------------------------------------------------------------- bare å komme med bud på følgende: - tank lokk 200kr - interiør hvit skinn (minus fram stoler) BUD - dashbord 500kr - instrument 500kr - Kjølevifte + viskose 400 kr - elektrisk kjølevifte 200kr - Bakre feste til panser H+V begge: 150 kr - Baklys,begge to for 400 kr - Sentrallås pumpe for alarm Solgt - brytere/knapper/hendler Bud - intercooler - bra stand 700kr - trykkrør mellom turbo og ic 200kr - alle klima slanger/rør, 500 kr for alt - klima radiator 350 kr - klima kompressor 350 kr -abs pumpe/aggregat 450 kr - pussermekanisme + motor + viskerarmer: 400kr + alle rør inn - + mer Ting som er solgt: -Motor + drivverk -bensin tank -fjærbein -skjermer foran -panser -ratt -radiator -front + fanger -frontlamper -speil -bakluke + refkleksplate -klima display 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 Bremsekalippere bak i god stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2012 Bremsekalippere bak i god stand? De er desverre blitt solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 Bakfanger heil og pen? Pris ved henting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Bakfanger heil og pen? Pris ved henting? Den er ikke strøken i lakken, men skal være hel. 700kr kunne jeg tenkt meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2012 Åssen ser bakluka ut? Hel og rustfri? Pris på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2012 Pm`er blir sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2012 Pm`er blir sendt Har du framfanger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2012 Den er ikke strøken i lakken, men skal være hel. 700kr kunne jeg tenkt meg. Kan eg få med brakettene som er skrudd fast i sida på bilen? Er det utsparing til hengerfeste i fangeren? Mulig å hente til helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2012 Begge speilan, har du dem enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2012 Har du et sånn kjølevifterelle/afterrun relle med delenr. 447 965 571 A Det er brunt og det står 324 på toppen av det? Ligger innafor sparkedekselet til høyre i passasjer fotbrønn på s6 mener jeg. Har du,send en sms på 95800312;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2012 Har du et sånn kjølevifterelle/afterrun relle med delenr. 447 965 571 ADet er brunt og det står 324 på toppen av det? Ligger innafor sparkedekselet til høyre i passasjer fotbrønn på s6 mener jeg. Har du,send en sms på 95800312;) Lurer på om jeg skal ta vare på det selv, men skal si ifra hvis jeg selger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2012 Hei, har det meste av deler ifra S6 C4 95" Det som skal tas vare på er motor/drivverk Alt av karosseri deler og interiør selges ( minus fram seter) Holder til i Olso område, ta kontak hvis det er noe du lurer på. Hei,har du eit tlf nr eg kan nå deg på? Treng ein god del deler i front.. Mvh Kim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 19, 2012 Har du bensintank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 20, 2012 Har du bensintank? Den er desverre solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2012 Hei Er dette 4.2? Skal du behalde eksosanlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 22, 2012 Hei pris på ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 24, 2012 HeiEr dette 4.2? Skal du behalde eksosanlegget? Hei, det er en 2.2t, kommer mest sannsynlig til å beholde eksos selv. Hei pris på ratt? Sendt deg pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 25, 2012 er det klima i denne? jeg trenger regulerings spjeldet som styrer varm/kald luft..delenr:8A1820511A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 27, 2012 Den er desverre solgt. hei har du høyre bak sjerm og rammevange,og høyre for sjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 27, 2012 hei har du høyre bak sjerm og rammevange,og høyre for sjerm Har høyre bak skjerm, men ikke foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 27, 2012 speil og refleksplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 4, 2012 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 7, 2012 Har du den delen som er vist på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 9, 2012 Beklager, den delen har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...