#1 Skrevet Juni 10, 2012 Bilen jeg kjører lager bekymringsverdige lyder ved høyre hjul, spesielt ved 2-4 gir med gasspedalen så vidt trykket inn. Jo høyere hastighet, jo raskere smeller det. Inni bilen oppleves smellene som dunkelyder, og det kjennes litt på gasspedalen. Utenfor bilen kan lydene oppleves som metall slår hurtig mot hverandre rimelig høyt. Det har eskalert de siste ukene. Hva kan forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2012 Hvilken bil? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2012 Audi A6 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 Drivknute kan det høres ut som. Blir det værre ved overlegg? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Det smeller kun nesten ved tomgang, til 10% nedtrykk av gasspedalen. Høyt turtall virker alt ok. Ved ødelagt drivknute, burde jeg da la bilen stå til jeg har fått time hos f.eks mekonomen? Bilen er kjøpt hos Møller juli i fjor, er dette en typisk feil som går under garanti? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2012 Du har for sikkerkets skyld skjekket alle hjulboltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2012 Ja, de er sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...