senkesett med eller uten senkeskåler a4 b7 Q, s-line

Anbefalte innlegg

hei.

 

ettersom min s-line er blitt heist ekstra foran og bak av forrige eier fordi han ikke likte den originale senken til s-line så har jeg nå handlet ett HR fjør-senkesett. Det jeg lurer på er om jeg også burde montere senkeskåler foran samtidig eller om det holder med kun fjørene. blir den like lav foran og bak eller blir det større glippe fra dekket å til skjermen foran med kun fjører?

er HR 45mm senkesett til a4 b7 2.0tdi quattro s-line

 

på forhånd takk for svar

 

erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har prøvd det her med eller uten senkeskålene? skal montere fjørene til uka og hadde vært fint å vist om jeg skal hive på skålene eller ikke før jeg starter så jeg ikke setter dem på og finner ut att man ikke får svingt etter den er sluppet ned igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde sette på skåler med en gang. Har hatt en b7 selv og satt på senkefjærer + senkeskåler foran. Det ble fortsatt høyere foran enn bak på min bil da. Fant ut at det kun var justerbart som ville gjøre meg fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk det svaret 5timer forsent :P akkuratt kommet hjem fra verkstedet nå. ble uten skåler og er som du sier fortsatt for høyt så blir en tur tilbake å sette på skålene også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye skal de senkeskålene du nevner senke ? frøkna her har b7 med org S-line understell, syntes den går litt bakpå, så skulle hatt en cm eller to i fronten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min forrige s-line b6 så satte jeg kun på skåler foran uten fjører eller noe og da ble det lavere foran enn bak. var derfor dem ble laget så folk som ikke ville ha supersenk men kun rette opp fikk gjort dette billig. tror senken ble 2cm på min b6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.