#1 Skrevet April 21, 2005 Nå har jeg fått på sommerfelgene mine, og det ble rimelig pent spør du meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 Ble stilig på bubbæln det! Venter selv i spenning på mine sommerfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 De var tøffe. Har TSW jeg også og det jeg angrer litt på som du muligens vil finne ut iløpet av noen månder er at felger med slike utover eiker (som er småtøfft) blir det fort hakk og merker i. Steinsprut rett og slett. Det er noe møkk, men det er pent så lenge de holder seg da. Har til og med fått "insekts-splash" på mine eiker sommers tid....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 toffe de felgene, men er det sn; jeg ser, er jo snart i mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2005 toffe de felgene, men er det sn; jeg ser, er jo snart i mai Joda, men jeg bor jo i Tromsø skjønneru her har vi gjerne sne i begynnelsen av juni også! Å snø oppe på fjella til i Juli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2005 De var tøffe. Har TSW jeg også og det jeg angrer litt på som du muligens vil finne ut iløpet av noen månder er at felger med slike utover eiker (som er småtøfft) blir det fort hakk og merker i. Steinsprut rett og slett. Det er noe møkk, men det er pent så lenge de holder seg da. Har til og med fått "insekts-splash" på mine eiker sommers tid....... Hmm, nå skal jeg lakke de svarte neste sesong kanskje så da må de jo pusses ned og sånn da så jeg har to forsøk på å holde de strøkne Har tenkt på akkurat det problemet du nevner ang. utoverstikkende eiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2005 Joda, men jeg bor jo i Tromsø skjønneru her har vi gjerne sne i begynnelsen av juni også! Å snø oppe på fjella til i Juli Ja sikkert Men felgene ble bra de, nå er det bare litt senk som mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2005 du Ken å senk...... he he trur veian i tromsø er dårligere enn på finmarksvidda... kom å prøv.. Så bobla på statoil igår. pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2005 du Ken å senk...... he he trur veian i tromsø er dårligere enn på finmarksvidda... kom å prøv.. Så bobla på statoil igår. pen Nu må du slutte å være pinglat, SENK må til!! Blir aldri for lavt. Faktisk e veian rimerlig go på Finnmarksvidda, men hær æ bor e dæm litt værre. Men æ SKAL ha biln længre ned, 60-50 værtfall. Men men smaken e som baken, den e vældi delt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2005 Har allerede bestilt 30mm senkefjærer for 1 uke siden! Men det var 3ukers leveringstid da... Men jeg lurer på om jeg kan senke uten at det subber er rimelig utrolig liten plass inni skjerma allerede liksom! du Ken å senk...... he he trur veian i tromsø er dårligere enn på finmarksvidda... kom å prøv.. Så bobla på statoil igår. pen Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2005 Nu må du slutte å være pinglat, SENK må til!! Blir aldri for lavt. Faktisk e veian rimerlig go på Finnmarksvidda, men hær æ bor e dæm litt værre. Men æ SKAL ha biln længre ned, 60-50 værtfall. Men men smaken e som baken, den e vældi delt. Har vært oppi alta å kjørt, synes veiene inni Alta "sentrum" er rimelig bra, men veiene fra Alta og ned Kvænangsfjellet og det andre fjellet jeg ikke husker hva heter er skikkelig dårlige.. MIN ERFARING er hvertfall det at veiene i Tromsø er ca 19 hakk verre enn i Alta! SÅ DET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...