Ingen utvendige lys i einser!

Anbefalte innlegg

Alt fungerte på bilen når jeg kjøpte bilen, demonterte deler av bilen under oppusing. Rørte ikke el nettet, annet enn å fjernet brudd i ledninger. Men nå funker kun høyre fremlykt kan det se ut som. Ingen blink, brems eller andre utvendige lys, samt venstre fremlykt. 3 sikringer var røket når jeg sjekket, koblet forbi dette men fortsatt dødt. Instrument, stereo, vifte etc fungerer helt fint. Var når jeg sku koble på blinklysene som jeg tok av fremme at jeg fant ut at det var issues.

Byttet blinklys rele, da fikk jeg konstant grønt lys på blink indikator når jeg indikerer høyre eller venstre. Men ingen lys i blink, og ingen tikking fra blink releet.

Så nei, jeg har ikke endret noe av det originale el nettet under oppussingen, så forstår ikke hva som er grunnen ti dette.

Er det noen som kjenner til barnesykdommer med einserene sin elektronik? OG ER DET NOEN SOM HAR KOBLINGS DIAGRAM FOR EINSER (Diesel) OG OVERSIKT BILDE AV HVILKE SIKRINGER SOM ER HVA?

Håper noen kan hjelpe, skal i teorien på langtur neste helg, men ser dystert ut nå :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.