Anbefalte innlegg

Hallo!

Siden jeg kjøpte A6-en for fem år siden, har den alltid vært slik at når det er kaldt i været (som i under 5 varmegrader, kanskje) er den latterlig lett på rattet til venstre, mens helt normal til høyre. Den vil heller ikke selvopprette fra en venstresving. Dette varer bare i få minutter etter start, 2-3 minutter, kanskje. Etterpå er alt normalt. Den har også brukt litt servoolje, kanskje 2 dl i året. Jeg har forsåvidt skjønt at dette er tannstaget sin feil, men det har ikke vært noe problem.

Siste halvåret har dette blitt litt verre, når den nå er kald så kan den plutselig "hugge" til venstre, altså plutselig snur rattet kanskje 10 cm til venstre. Veldig, veldig ekkelt. Men samme her, det skjer bare de første par minuttene og kun når det er kaldt.

Tilfeldighetene hadde det slik at for et par måneder siden gikk faktisk servopumpa mi ad undas. Den ble byttet, og jeg hadde innerst inne et lite håp om at det løste alle mine problemer. Men det ble ingen forandring, bortsett fra at den ser ut til å ha sluttet å lekke olje. Kan ikke se noen endring på nivået, i hvert fall.

I alle fall, har noen opplevd dette her før? Er nytt tannstag eneste utvei?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.