#26 Skrevet Juni 21, 2012 plenty av runder bak som kan brukes bak! bare synd den sitter ganske så drøyt fast sånn den er nå : p Eirik himle kan bekrefte at den sitte godt nok fast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2012 Sveist fast nytt flexi rør på eksosen på gamle bilen (S4). Stygt redd for at eg ikkje har løyst mi siste skrue på denne likavel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 21, 2012 Starta den etter 14 dager i garasjen gikk denne gangen og gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 22, 2012 plenty av runder bak som kan brukes bak! bare synd den sitter ganske så drøyt fast sånn den er nå : p Eirik himle kan bekrefte at den sitte godt nok fast! Sitter altfor fast desverre :'(:'(:'( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 24, 2012 Fått den i hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 25, 2012 fått på sommer felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 25, 2012 vist han fram for potensiell kjøper! (gamlegolfen:P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 26, 2012 Forsket med VAGCOm på justering av luft fjæringa, hadde 2cm forskjell på ene siden foran, er nå ok. Men fått feilmld på at " 01437 - Control Position not Learned " Som man ikke får bort... Prøver også motivere meg til å begynne på skifte register reim, etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 27, 2012 Kjøpt meg S4 front,bak å sideskjørt til B5'en så nå gjenstår bare montering å lakkering wiiiiiiiiiiii !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 28, 2012 Sett på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 1, 2012 Lot Kim André Nygard se på den. Han liker den derre sjåingen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 13, 2012 Har idag fått byttet oljen på Tiptronicen. Her er bilde av gammel/ny olje. De flushet igjennom ca 20 liter olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 13, 2012 Har idag fått byttet oljen på Tiptronicen. Her er bilde av gammel/ny olje. De flushet igjennom ca 20 liter olje. Såpass ja, de flushet igjennom ca 16 liter på min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 13, 2012 Nye drivakslinger ankommet fra Uniten.... passe jo bra siden bilen e kjøt ny i Texas.... Skal man orke skifte dem ikveld.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 13, 2012 Nye drivakslinger ankommet fra Uniten.... passe jo bra siden bilen e kjøt ny i Texas.... Skal man orke skifte dem ikveld.... Har du komplette, så går det fort Gje gass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 13, 2012 Beundret resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 13, 2012 Har vært og kjøpt meg nye dekk til OZ felgene hos dekk og felg spesialisten i dag michelin ps3. Og fått rens på klimaanlegget super service og meget gode priser ) bilen ble en helt annen og kjøre med disse dekken kontra de forrige billig dekkene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 26, 2012 I dag har jeg byttet Clutch! :-D Skal mest sannsynlig hente coilovers i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 26, 2012 Ikke akkurat i dag, men her om dagen så byttet eg Bmw'en mot en Audi 80 Quattro :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 28, 2012 Har startet Audien og polert BMWen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 1, 2012 I dag har jeg bestilt D2 Coilovers og rs4 grill til Audien :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 1, 2012 Har lagt om til vinterdekk igjen, er så skuffet over sommeren:) Solgt Sommerfelger og bestilt nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 1, 2012 fiksa deffekt ledning på n75 ventilen så det blei litt fart i doninga igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 1, 2012 Paserte 120.000km med polo`en nettopp. Venta på masse røde og gule lys i instumentpanelet, men skjedde ikke no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 2, 2012 Fått originale 18" gti detroit felger på vinterdekkene:) Bestilt nye sommerdekk til de nye sommerfelgene. 215-35/19 og 225-35/19 Hankook ventus( spent på de) Her er forresten nye felgene 8,5 foran og 9.5 bak et 45 og 48 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...